Mennyire taksálható egy éves karbantartás egy '14-es Mazdának ?
Nemrég vettem egy 2014-es Mazda 3-at 132ezer km-el, minden évben vitték a kötelező karbantartásra a dig.sz. könyv alapján olajcsere, szűrő cserék. Természetesen márka szervizbe, de én azt messziről elkerülném az árak miatt.
Most októberben lesz esedékes, nem tudom, hogy maszekba vigyem-e vagy egy Bosch szerviz hálózathoz, ahol az első fékeket cserélték rajta (25e. volt munkadíj). Igazából az ár/minőség arány érdekelne.
(Alapvetően városi használatban volt és lesz is.)
Majom-Banán.
Én márkaszervizbe hordom az autóm. Lehet 10 ezerrel drágább mint a sarki füvesember. És?
Mi a baj a márkaszervizzel? Max 10.000-el drágább az óradíj. Egy inspekció nekem 1 óra munkadíj + anyagköltség. Persze lehet bele tenni Tesco gazdaságos Olajat, szűrőket. Én nem teszek. Fékcserénél is lehet 30.000-el olcsóbb lett volna a Gazdaságos alkatrész. És? Gumiból is a legdrágábbat veszem. Perszel lehet kotont galvanizáltatni, de ha belecsúszol valakibe??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!