Ez mennyire igaz ?
hát most ezt így pontosan senki sem tudja megmondani. Attól függ milyen szempontból nézed, műszkai vagy minőségi szempontból.
Igen, ez minden használt típusnál így van hogy "ki kell fogni amelyiknek nincs ok baja".
Tapasztalatom szerint nem, de ahány ember, annyi tapasztalat.
Érdemesebb konkrét típusokat és/vagy motorokat vizsgálni ahelyett, hogy egész márkákat vennél egy kalapba, mert szinte mindegyiknél vannak nagyon jól sikerült konstrukciók és sajnos nagyon rosszak is.
Én ezt a franciáról hallottam, azt is a szerelőktől azért, mert nehezebb szerelni, több a nehezen hozzáférhető alkatrész, a “logikátlan” megoldás. Ebben nem akarok állást foglalni, mert nem vagyok szaki. A Fiatot meg azért szidták/szidják sokan, mert régebben nem valami tartósra rakták őket össze.
Fordról még nem hallottam panaszt.
De egyébként minden az adott autótól függ, minden gyárnak vannak jól és rosszul sikerült modelljei és az sem mindegy, hogy az adott járgány, amit meg akarsz venni, milyen állapotban van, mennyiért akarják adni.
Szerintem hülyeség. Minden márkának vannak megbízhatóbb és kevésbé jól sikerült típusai. Típus, évjárat, motorkód szerint lehet csak azt mondani, hogy nem annyira jó konstrukció valami.
Szerintem a fordokkal soha nem is volt baj, a PSA-nak a kétezres évek elején volt egy gyengébb időszaka, a fiatnak pedig a 80-as 90-es években volt néhány gyengébb modellje. De a mai autók közül szerintem mindegyik elég jó.
Ez a 3F csak jól hangzik semmi köze a minőséghez, főleg manapság. Ha lenne más széles körben elterjedt F betűs autó akkor 4- vagy 5F lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!