Egy második generációs honda crx nél menyire macerás b16 os motort tenni ha gyárilag nem azzal szerelték és menyire nehéz lepapírozni?
Figyelt kérdés
Menyi alkatrészt kell cserélni gondolom a váltótol kezdve a fékek sem egyeznek meg és ha mondjuk egy 5gen civik ben 1.6 esi motort szeretnénk cserélni vti motorra? Ott pl mi különbözne ? A kérdés csak kiváncsiság hogy megérné e iylenbe fogni ha esetleg nem akkor az okok is érdekelnének a válaszokat előre is köszönöm2020. aug. 5. 21:17
1/3 anonim válasza:
Nem éri meg, inkább venni kell egy gyári vti-t.
2/3 anonim válasza:
Ha szrelték vele gyárilag akkor a papírozás viszonylag egyszerű.
Lásd totalcar, motorcsere haszonnal című cikk.
A konkrét típust nem ismerem, de kérni fogják hozzá szinte biztosan a nagyobb fékeket is (ha eltérő volt), a többről nem is beszélve (váltó, féltengelyek, önindító, computer stb stb.
Tényleg jobban jársz gyárilag erősebb vételével
3/3 anonim válasza:
Bizonyos régebbi típusoknál még egyszerűbb volt, ahol nem motorszámot, hanem motorkódot használtak, mert akkor az azonos motorkóddal rendelkező erősebb vagy újabb generációs motort is bele lehet tenni. Persze ez sem legális, hiszen nem mindegy a KW sem, ami a forgalmiban szerepel, de azért még mindig egyszerűbb, mint egy motorszámosnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!