E39-be a 23i motor mennyire megbizható?
Első autonak a legjobb választás,csak arra figyelj hogy szerepeljen a hirdetesben a jéghideg klíma,koppanásmentes futomű,szakadasmentes beltér hármas.......plusz pontot ér a vajpuha váltó,es a nímetbű' frissen behozott kifejezések.
Ja és remelem 5kilónál egy fillérrel sincs több pénzed rá.
Ő az összes ilyen kérdésre ilyesmiket reagál, és a legviccesebb, hogy már kb 3 éve az összesre :D
Hogy válaszoljak értelmesebben:
A motor maga egész megbízható, igen. Még a jóféle láncos M-es motorkódú paletta tagja. Csak az a gond, hogy minden ami körülötte van, tönkre fog menni és drága javítani.
Sajnos az aranyszabály igaz: ha van akár havi 100-200 ezred félrerakva szervizre, és nem bánod ha el is kell rá költened, akkor szállj bele. Ezek az autók már leginkább második-harmadik autónak jók, hobbinak. Annak nagyon. De napi használatra én nem venném.
Valamikor jók voltak ezek az autók,de már nem azt a korszakát éli.
Már nincs olyan darab,amelyiket ne fényeztèk volna telibe,vagy ne törtèk-húzták volna meg komolyabban.
Vagy ha van is,azt nem 1-1.5milláért találod meg. Jó autó! tényleg szemre való,de ennyit a szememben nem ér meg.
Sokkal olcsóbban találni napi használatra tökéletesen alkalmas autót hasonló kényelemmel és menetdinamikával.
#8
E46-ból inkább faceliftet érdemes nézni...
Facelift előttiek jobban rohadnak (különösképp a hátsó híd, ami ezeknél fájó gyenge pont), és az M54 motorok is még bőven jók (facelift előtt M52TU motorokkal voltak).
Viszont én még mindig tartom magam ahhoz, hogy ugyan az E46 egy fokkal kevésbé költséges, mint az E39, ugyanúgy hatalmas szervizszámlákat tud generálni... a BMW az BMW, a fenntartás most is arra van belőve, aki újonnan vette 10+ millió forintért. Alkatrészek nem olcsók (és bizony ezekbe nem az olcsó szart kell belerakni, mert nem lesz jó, hanem a gyárit megközelítő, vagy gyári minőséget), szervizek lehúzósak, a jó specialistákhoz meg hónapokra előre kell bejelentkezni... szóval nem a legjobb mindennapi autók. Nekem is van egy E36 kabrióm, ami nagyon szép állapotú, de így is nyeli a pénzt amikor nyáron majdnem napi használatban van nálam. Értsd: kb. május végétől szeptember végéig szoktam használni, ha szép az idő, és egyszer minden évben elvisszük valahova külföldre nyaralni, szóval olyan 5-6000km megy bele évente, aminek nagy része pálya. Ezalatt 4 éve minden évben volt legalább 300-400 ezer forintnyi szervizigénye.
Ennyiért persze olyan autót nem nagyon találsz, ami vezetési élményben is tudja, amit ezek az öreg BMW-k, és olcsóbban fenntartható.
Van egy autó, ami szintén tud pénzt nyelni, de ritkábban megy szét, és hasonló kaliber, ennyiért kapni is: Lexus IS200 az első generációból.
Az is szívó sorhat benzin, hátul hajt, hasonlít a karaktere egy BMW-re, de kicsit kevesebb vele a gond. Én egy időben erősen gondolkodtam rajta, aztán mégis E36 lett, mert kabrióra fájt a fogam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!