Szerintetek mik ezek a lyukak az első kerekek kerékjárati ívénél?
Látszik, hogy meg volt húzva a jobb eleje.
Szerintem volt ebből olyan is, amin volt műanyag a sárvédőív peremén, olyat sikerült venni. A műanyag lécnek a rögzítési pontjai
Elég nagy tákolás ez az autó, ettől függetlenül, jól meg lehet csinálva a töréskár a reisser csavaros lökhárítóval
#1 mi az a kerékváLYat? Kerékvájatként sem jelent semmit, de legalább nincs benne helyesírási hiba.
#2 írja jól. Valószínűleg leantikolták az elejét, és egy műanyag szélesítős példányról sikerült bontott elemet szerezni.
Ilyenről:
Látszik hogy rommá volt törve az autó. Gondolom ott lett összecsavarozva, összeszegecselve, nem túl szakszerű, de költséghatékony módon, "jól van az úgy" stílusban.
Rendszámlekérdező alapján már több éve is törött volt. Egy hónapja volt benne 343.000km. Nem tudom mire használták ezt az autót, de sok évre visszamenőleg évente 30-40e km szaladt bele.
6-os vagyok.
Tegnap megírtam választ, aztán az utcán sétálva láttam egy Suzukit, aminek pont ilyen volt a sárvédője az egyik oldalon. És amit láttam, az alapján azt hiszem megvan a megoldás:
Ezeknek a Suzukiknak volt olyan változata, amelyiknél a kerékjárati íveknél volt egy fekete műanyag betét. Ez a betét nem csak ragasztva van, hanem a lyukakon keresztül csavarozva.
A képeken látszik, hogy az autó jobb eleje (is) törött volt. Úgyhogy lehet egész egyszerűen csak arról van szó, hogy lecserélték az eredeti horpadt sárvédőt. De a tulaj annyira skót volt, hogy sajnálta a pénzt a gyári újra + fényezésre, ezért bontottat vett. A Bontóban színazonosból pedig csak a műanyag betétes, gyárilag furatos volt. De nem volt másik, ezért ezt kellett feltenni. Ezért vannak a lyukak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!