Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi v12-es benzines BMW?Melyi...

Régi v12-es benzines BMW?Melyik a legmegbízhatóbb?

Figyelt kérdés

1985-ösöktől egész 2001-ig, nem fogyasztás meg ilyesmi érdekel hanem ha elromlik melyiket a legkönyebb javítani.


Gumisok hagyjatok!


2020. júl. 20. 20:16
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Mindegyiket könnyű javítani. Kivéve neked. Mert gumis vagy.
2020. júl. 20. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 D. Brasco ***** válasza:
100%

A bonyolultság ezen fokán semmi értelme nincs a "melyiket könnyebb javítani" kerdesnek.

Illetve ha valaki ilyet vesz annak feltehetőleg van pénze arra,hogy szervizeltesse.És hidd el kelleni is fog a guba,ha másért csak azért,mert az összes ilyen motornak az volt a baja,hogy akkora hőt termel,hogy a gumi műanyag meg egyéb alkatrészek fénysebességgel porladnak szét emiatt.

2020. júl. 20. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Szinte egyformák ebből a szempontból, viszont ilyen idősen mindegyikkel lehet probléma.
2020. júl. 20. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
90%

Az a baj, hogy öreg és nem ért hozzá senki. Szomszédomban 8 éve áll egy nagyon öreg 525 dízel. Egyszerű automata váltócserés volt. Senki, de senki nem tudja felprogramozni. Egy szerelő sem. Szalonból elhajtották mert kb 2000-től van adatbankjuk. Tehát kb egy német megszállott szaki meg tudná csinálni. Lassan egyhelyben szétrohad.

A régi 8-as gépek bagyon jók voltak. Csak honnan szerzel alkatrészt meg igazán hozzá értőt.

2020. júl. 20. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Mi a vásárlás fő indítéka? Van valami explicit oka, hogy ilyen régit akarsz venni? Saját kezűleg akarod szerelni esetleg?


...


Ez nem ad választ a kérdésedre, de ha az a fő szempont, hogy melyiket a legkönnyebb/legolcsóbb javítani, akkor neked nem a V12 kellene, hanem valami négyhengeres kisautó.


6 hengertől felfelé kb. az az egyetlen szempont, hogy minél erősebb legyen, onnantól pedig már csak a keret a határ. A helyzet sajnos az, hogy ezeket a motorokat (és szervizelésüknek költségeit) azokra találták ki, akik újonnan 40 millióért kihajtanak vele a szalonból gyári garanciával, nem pedig azokra, akik 3 évtizeddel és 12 tulajdonossal később elviszik a bontóból, mert még gurul.


A problémát fokozza, hogy erre szerelőt találni is nagyon nehéz lesz, de ha te konyítasz hozzá, az más tészta.

2020. júl. 20. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Van itthon szerelő, aki megoldja, de nyilván nem a sarki Janibácsi fogja neked megjavítani két Swift között.

A váltóprogramos 525-öt főleg nem értem, miért nem vittétek még el Gyermán Zsolthoz?


Egyébként mindegyik elég hírhedt a bonyolultságáról és a melegedéséről a régi BMW V12 motorok közül. Amíg jók, addig nagyon jók, én ültem már patika állapotú régi 850i-ben, azóta is arra vágyom. Csak hát fenntartani nem lesz olcsó. Már egy sorhatos benzines régi BMW-t, aminek tényleg megbízható M-es motorkódú erőforrása van, azt is drága fenntartani - saját tapasztalatból tudom. Ez a műfaj nem az árról szól. Ha neked igen, bele fogsz bukni.

2020. júl. 21. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!