Régi v12-es benzines BMW?Melyik a legmegbízhatóbb?
1985-ösöktől egész 2001-ig, nem fogyasztás meg ilyesmi érdekel hanem ha elromlik melyiket a legkönyebb javítani.
Gumisok hagyjatok!
A bonyolultság ezen fokán semmi értelme nincs a "melyiket könnyebb javítani" kerdesnek.
Illetve ha valaki ilyet vesz annak feltehetőleg van pénze arra,hogy szervizeltesse.És hidd el kelleni is fog a guba,ha másért csak azért,mert az összes ilyen motornak az volt a baja,hogy akkora hőt termel,hogy a gumi műanyag meg egyéb alkatrészek fénysebességgel porladnak szét emiatt.
Az a baj, hogy öreg és nem ért hozzá senki. Szomszédomban 8 éve áll egy nagyon öreg 525 dízel. Egyszerű automata váltócserés volt. Senki, de senki nem tudja felprogramozni. Egy szerelő sem. Szalonból elhajtották mert kb 2000-től van adatbankjuk. Tehát kb egy német megszállott szaki meg tudná csinálni. Lassan egyhelyben szétrohad.
A régi 8-as gépek bagyon jók voltak. Csak honnan szerzel alkatrészt meg igazán hozzá értőt.
Mi a vásárlás fő indítéka? Van valami explicit oka, hogy ilyen régit akarsz venni? Saját kezűleg akarod szerelni esetleg?
...
Ez nem ad választ a kérdésedre, de ha az a fő szempont, hogy melyiket a legkönnyebb/legolcsóbb javítani, akkor neked nem a V12 kellene, hanem valami négyhengeres kisautó.
6 hengertől felfelé kb. az az egyetlen szempont, hogy minél erősebb legyen, onnantól pedig már csak a keret a határ. A helyzet sajnos az, hogy ezeket a motorokat (és szervizelésüknek költségeit) azokra találták ki, akik újonnan 40 millióért kihajtanak vele a szalonból gyári garanciával, nem pedig azokra, akik 3 évtizeddel és 12 tulajdonossal később elviszik a bontóból, mert még gurul.
A problémát fokozza, hogy erre szerelőt találni is nagyon nehéz lesz, de ha te konyítasz hozzá, az más tészta.
Van itthon szerelő, aki megoldja, de nyilván nem a sarki Janibácsi fogja neked megjavítani két Swift között.
A váltóprogramos 525-öt főleg nem értem, miért nem vittétek még el Gyermán Zsolthoz?
Egyébként mindegyik elég hírhedt a bonyolultságáról és a melegedéséről a régi BMW V12 motorok közül. Amíg jók, addig nagyon jók, én ültem már patika állapotú régi 850i-ben, azóta is arra vágyom. Csak hát fenntartani nem lesz olcsó. Már egy sorhatos benzines régi BMW-t, aminek tényleg megbízható M-es motorkódú erőforrása van, azt is drága fenntartani - saját tapasztalatból tudom. Ez a műfaj nem az árról szól. Ha neked igen, bele fogsz bukni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!