Valakinek biztos. A tuningosnak igen, valamint a kocsi is előbb megy majd a bontóba, de a motor biztos.
Már nem egy kérdésben lett megválaszolva, hogy nem véletlenül annyi a motor teljesítménye amennyi. Ha erősebbre vágysz, vegyél erősebb motorral szerelt kocsit.
Ha normálisan van megírva akkor semmi baja nem lesz tőle. Úgyse nyélgázon közlekedsz állandóan.
Nekem 1.2-es CRTDI-s VW Polo 2011 van megírva 75 lóerőről 95-re és 180 nm-ről 220nm-re. 180.000 km van benne, kb 20 ezer után kapta a chipet. Előzésnél jól jön meg elindulásnál kicsit dinamikusabb.
"úgyse nyélgázon közlekedsz állandóan"
Na igen, csak ekkor meg szinte nem is érezni a chiptuning által biztosított extra lovakat.
Ne csak azt nézd, hogy maxon mit tud. Minden fokozatban erősebb.
Hamarabb tölt a turbó stb. Chiptuning nélkül városban 3-as felé nem tudtam váltani. Ott 50-nél 2000-res fordulat volt. 4-esben erőtlen volt.
Most 4-esben köszöni szépen elvan 1600-as fordulattal. Kettőstömegű szerencsére nincs a kocsiban.
Nagyon megéri.. szívónál 80-100 ezerért kapsz 2 lóerőt, szerencsétlen esetben veszítesz ötöt.
Turbosnál talán többet nyersz, de a program az az egésznek a legvége, egy chiptől önmagában nem jut több levegő, és több benzin egy motorba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!