Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hétvégén forgalom Szentendrén ?

Hétvégén forgalom Szentendrén ?

Figyelt kérdés
Sziasztok. 18an (szombati nap lesz) megyek fel Pécsről Szentendrére, és általában mekkora forgalomra lehet számítani? Mire szamitsak? neztem parkolókat is és találtam egy olyat hogy Rozsakert parkoló. Esély rá hogy ott le tudom rakni az autót ?

2020. júl. 11. 09:20
 1/1 anonim ***** válasza:

Sajnos csak ezt találtam:A közúthálózatot tekintve elmondható, hogy egyre több a leromlott burkolattal rendelkezőútszakasz, az állagmegóvásra nincs elegendő forrás. A közúti díjbevételek nem fedezik az országos úthálózat fenntartási költségeit. A közúthálózaton a díjfizetés időalapú, nem használatarányos (távolság vagy terhelés alapján). Számos elem hiányzik ahhoz, hogy a hálózat teljesnek legyen tekinthető. A hiányzó elkerülőutak miatt számos településen kell jelentős átmenő közúti forgalommal és ennek következtében zaj- és légszennyezéssel számolni. A környezetterhelés annál is inkább tovább növekszik, mivel maga a közúti forgalom, de a mód szerinti megoszlásban a részesedése is tovább nő. A közösségi közlekedésben az autóbusz-közlekedés előnye jelentős a vasúttal szemben. A helyközi autóbuszok 99,7%-os települési lefedettséget biztosítanak, az ország 3154 településéből csak 8 nem érhető el menetrend szerinti autóbuszjárattal. Ezzel szemben a vasúti lefedettség nem éri el a 30%-ot, a városkörnyéki vasúti hálózat térbeli szerkezete, a megállóhelyek településen belüli elhelyezkedése sok esetben előnytelen. A két alágazat sajátosságaiból adódik, hogy az autóbusz- közlekedés vezető szerepe elsősorban a

AHELYZETELEMZÉS ÉRTÉKELÉSE- 15 -hivatásforgalom kielégítésében jelentkezik, ami egyúttal vissza is hat magára a szolgáltatásra, például a közvetlen utazások arányának lehetőség szerinti növelésére. Hiányzik ugyanakkor az elektronikus jegyrendszer az autóbuszos közlekedésben, és a szolgáltatók közötti harmonizált jegyrendszer sem alkalmazott megoldás. Ugyanakkor több helyen is létező probléma a vasút és autóbusz közötti párhuzamos közlekedtetés és finanszírozás, miközben a buszok vasútra történő ráhordási funkciói nem eléggé kidolgozottak, sőt, esetenként a vasúttal versenyez. A menetrendek összehangolása megkezdődött, de még nem fejeződött be, nincs egységes tarifarendszer. A gördülőállomány elöregedett, piaci igényeknek nem megfelelő, rossz energiahatékonyságú és a távolsági buszok átlagéletkora és környezetterhelése is magas. A helyi és az elővárosi kötöttpályás közlekedés nem átjárható, ezért nem terjedtek el a tram-train rendszerek. A magyar vasúthálózat hossza jelenleg több mint 7,5 ezer kilométer. Az országos törzshálózati vonalak, valamint a hosszútávon versenyképes, megőrizendő mellékvonalak hossza a teljes vasúthálózat jelentős részét teszik ki. Így a vasúti pálya állapotának megőrzéséhez – ha legalább 30 évenként esedékes felújítással, karbantartással számolunk – évi 200 kilométer pálya folyamatos rehabilitációját kellene elvégezni. Ez az érték az elmúlt 20 évben drasztikusan alulmaradt a szükségestől, körülbelül 20 kilométerre tehető az évenként elvégezett felújítási ütem. Az elmaradt karbantartási feladatok miatt jelenleg a magyar vasúthálózat körülbelül 40%-án ideiglenes vagy állandó sebesség korlátozás van érvényben.


Parkolási ügyfélszolgálat elérhetőségei:


Cím: Szentendre, Duna korzó 18. I/113.


Tel.: 06/26 300-407/parkolás


Email: parkolas@szentendre.hu

2020. júl. 12. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!