A kocsi ventillátora/motorja leállítás után nem áll le. Mi lehet az oka?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Mai napon a kocsim (1999 VW Polo III 6N) 15-20 perc járás után városból A-B-be első indítás és leállítás volt, majd mintha valahol flexelnének hangot hallottam kiszálltam hangosabb lett, felnyitottam motorháztetőt és onnan jött a hang.. Adtam gyújtást minden működik(radio, el.ablakok) de nem indul.. forgatom kulcsot és a tipik hang sincs. Mire kiszálltam már enyhén füstölt valami csak közelről éreztem meg láttam, gyorsan lecsavartam akksi sarut és abbahagyta, de amint vissza folytatta. (Itt egy link miről is beszélek: [link] ) És igen szokta csinálni leállítás után hogy megy a hűtés, de az 1 percnél tovább nem tartott még és nem is volt ilyen durva hangja. Előre is köszönöm a válaszokat!2020. jún. 30. 12:02
11/15 Wadmalac válasza:
"9 es a nyertesünk, kalapáccsal megütögettem kicsit és már jó is"
Háhhá, a beragadt behúzótekercs.
:D
Tényleg sürgős csere, ami egyszer megtette, megteszi újra.
De akkor nem biztos, hogy komplett önindítócsere kell, elég lehet a behúzótekercs cseréje. Töredék áron.
Valeo önindítókon simán lehet külön cserélni, nem tudom, tieden mi van, gondolom Bosch.
12/15 anonim válasza:
Lehet tekercs sem kell csak ki kell ganyézni....
Ha az ember ért hozzá akkor otthon szétszedi, kitisztítja és kipróbálja de mivel most szerelőhöz viszed remélhetőleg nem ver át és nem fog lehúzni :D
13/15 Wadmalac válasza:
Valeo tekercsénél előfordult, hogy a behúzó alatti réz rugólemez érintkező, ami a forgatást kapcsolná, letört és bezárlatolt, aztán ezért forgatott behúzás nélkül is.
14/15 A kérdező kommentje:
Nem vertek át, ismerős régi autókkal foglalkozó otthon szerelős műhelybe, szénkefe, behúzó csere, pár ezer ft volt, aztán az akksim nem bírta az új összeállítást 200 helyett 400 indítóáramot igényelt. Raktam bele új bosch 450 eset és az bírta 1. indításig, majd vagy betekerte vagy nem. Végül polaritás hiba, és bontóbol szereztünk mágneseket majd az is megoldódott. Utána alapjárat alapból alacsony 600 körül de ha bármi elektromos dolgot használtam kicsit leesett fordulat de most majdnem lefulladásig leesik.. gyújtás kapcsoló fedél vagy tömítés vagy elosztó lehet a gond... hidrotőke csere elmúlt kopogás meg olaj-olajszűrő csere után elmúlt. Érdekes...érdekes😂😂 egyik baj után jött a másik
2020. aug. 16. 19:56
15/15 Wadmalac válasza:
Nem lehet, hogy xar a generátorod testkábel-kontaktja?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!