Bármelyik autóból lehet csinálni kabriót?
Miért kéne bukócsöves?
a szélvédőkeretet, az A oszlopot, az ajtókat kell megerősíteni.
Meg persze a küszöböket de brutális módon, kell egy az autóra szabott nyitható tetőszerkezet, meg vászont varratni, utána oldd meg a szélvédő tetején a szigetelést a rongytető, és a fémkeret találkozásánál, oldd meg az oldalablakok szigetelését, Csinálj helyet a lenyitható tetőnek, ilyen apróságok vannak. :D
Nem lehet csinálni.
Vagyis lehetne , de senki nem fogja megcsinálni, a már előttem leírtak miatt.
Ezeknek ha levágnák a tetejét, derékba törne mert nem tartaná semmi.
Meg levizsgáztatni se lehetne.
Leragadtatok a "flex" kérdésénél.
Pedig már "tervezés és engedélyezés" címszavaknál el kellett volna gondolkodni, mivel a kabriósítást nem lehet semmilyen formában engedélyezni.
Így természetszerűleg az azt megelőző tervezést sem fogja senki elvállalni. ;)
Az utolsó kocsi, amit flexszel kabriósítani lehetett, a Warburg volt. Rendes alváza volt, amire fel voltak szerelve a karosszériaelemek, amik terhet nem viseltek.
Nitró ügyben meg óriási keveredés van itt a fejekben. Van a palackos dinitrogénoxid, amit egy egy rövid gyorsítás idejére ráengednek a motorra, ilyenkor több üzemanyagot lehet neki adni, és megy mint a barom. A másik, az üzemanyag: nem nitrohigító, hanem nitromentán, USA-ban a gyorsulási versenyek üzemanyaga. Sokszor hűtőrendszere sincs a motoroknak arra az 5 másodpercre, az üzemanyag párolgási hője hűti a motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!