Amin nem áll meg a mágnes az biztos, hogy saválló? :D te rendkívüli módon nem vagy képben haver.
2020. jún. 20. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
12/20 anonim válasza:
Lehet. De ezt a konklúziót nem én hoztam meg, hanem a haverom, aki ezt tapasztalta + mikor vette az autót Svédországban ott is ezt mondták neki. De érdekelne ettől függetlenül, hogy szerinted mi a magyarázat arra, hogy a vékonyan festett fémlemezen hogyan nem áll meg a mágnes? A külső felületvédelemtől nem fog változni a vaslemez belső összetétele, ugyanúgy mágnesezhetőnek kell lennie, tudtommal. Vagy szerinted milyen nem-mágnesezhető anyagból volt annak a Volvónak a karosszéria? Alumíniumból?
2020. jún. 20. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 anonim válasza:
Biztos aranyból volt, legalább 14 karátosból.
Jah' hogy az egy Alfa Romeo volt, és azt P.Howard már 80 éve megírta?
Akkor tévedtem. Bocsi. :D
2020. jún. 21. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 anonim válasza:
Ekkora hülyeséget,dehogy volt savállóból.
Pont úgy szétrohadt mint a többi. Ki tudja miből volt az a példány összetákolva,h leesett róla a mágnes..
2020. jún. 21. 06:02
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 anonim válasza:
Azért esett le a mágnes, mert az egész autó gittből volt. 🤣
2020. jún. 21. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 anonim válasza:
Sosem volt javítva karosszériáját tekintve, és a motorháztető belső felén sem állt meg a mágnes. (Ezt tanúsíthatom, mert nekem is megmutatta.) Nem valószínű hogy sok gitt volt a töretlen motorháztetőn belül.
De akkor ha ennyire mondjátok, elhiszem nektek. Biztos valami speciális alumíniumból volt akkor, ami 2x olyan nehéz mint a normál alu. De nem csak a motorháztető, hanem a komplett kasztni.
Amúgy valaki megtalálta interneten, hogy mi volt a különbség a belpiacos meg az exportálásra szánt egyedek között? Most már engem is érdekel ez a téma, de én angolul csak szótárral boldogulok, így örülnék ha valaki kikeresné ezt nekem. Köszi előre is.
2020. jún. 21. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 anonim válasza:
Megvan!
A mágnessel volt valami hiba. :D
2020. jún. 21. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 anonim válasza:
Akkor az én autómon nem állt volna meg szerintem :) Biztos, hogy azzal az autóval volt valami, hogy nem fogta a mágnes sehol a karosszériáját. Ettől függetlenül elhiszem nektek, hogy nem savállóból volt, hanem valami más anyagból. De hogy nem sima acélból, az biztos.
2020. jún. 21. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
Ha találsz jó állapotú, kevesebbet futott S40-eset, benzinesben, akkor azt.
2020. júl. 7. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
Áááá nem érdekes, ha esetleg lóg a futómű, füstöl a motor, nincs fék és csak tolásra indul.
A lényeg hogy svéd, hogy prémium márka és hogy saválló.
Vagyis a LEGENDA!
Tényleg ez a legfontosabb vitatéma egy öreg autónál, hogy sok-sok éve milyen technológiával készült a bádog? :/
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!