Mi értelme van a komfort nyitásnak, ha rendeltetésszerűen úgysem lehet használni?
Hülye voltam és rendeltem komfort nyitást az autómra (nem tudom hogy hívják rendesen, amikor nem kell kulccsal nyitni az ajtót, csak közel kell menni az autóhoz). Csak később olvastam rendesen utána, és ajánlatos utána otthon mindenféle dobozokba, útközben meg jelblokkoló tasakokba stb. helyezni a kulcsot, hogy ne kelljen (annyira) aggódni, hogy ellopják az autót egy jelhosszabbítóval. Az utcában egy autót 3 hete loptak így el éjjel. Tök jó, minek van ilyen, ha úgysem tudja az ember használni, mert mindig ki kelly bányászni a borításból, és úgy nyílik a kocsiajtó. Akkor nem jobb már egy mezei kulccsal működni, felesleges ez az extra, ha csak gondot, meg aggódást okoz.
Kérlek mondjátok, hogy valamit nem jól gondolok, lemaradtam valamiről, mert nem tudom ez hogyan lett ilyen népszerű, ha stressz nélkül nem használható. Meg tényleg kár, hogy én sem tudom majd használni, hiába rendeltem meg extraként. Egyelőre elég mérges vagyok (főleg magamra).
Én is ugyanebbe a hibába estem 2 éve, egy (majdnem) új autó váráslásánál. Csak nekem nem ezzel a komfortnyitással volt bajom, hanem magának az autónak a mozgásával. Ha kicsit dinamikusabban akarok vele közlekedni, akkor letilt, visszapittyeg, eltolja az orrát (MINDIG alulkormányzott), dombnak felfele nem lehet vele kanyarban gyorsítani (valami kikapcsolhatatlan menetstabilizátor megfogja az autót, de annyira hogy volt hogy még egy régi Lada is leelőzött felfele menet miközben én már padlógázt adtam, csak az autó nem akart menni). Elvittem egy olyan ismerősömhöz, aki jól ért az autókhoz (autókat tesztel már vagy 15 éve). Ő csak annyit mondott rá, hogy ez ilyen. Ma már minden autó ilyen, irreálisak az elvárásaim az autóval szemben, ugyanis a legtöbb ember úgy akar A-ból B-be akar eljutni az autóval, hogy közben szinte teljesen meg is feledkezzen a vezetésről, ne kelljen odafigyelni semmire stb. Az autógyártók meg nekik gyártanak autókat, mert az ilyen mentalitással vezetőkből vannak többen. Amire te gondolsz, a modern technikai újítások, azok is emiatt vannak. Ma már egy átlagos autóvásárló nem azt nézi meg, hogy mekkora motor van az autóba, az hány szelepes, milyen futómű van alatta, hanem hogy mekkora az érintőképernyő benne, milyen alkalmazások érhetőek el rá, milyen a telefonos csatlakozási lehetőség benne, stb. A kulcs nélküli nyitás is ugyan ez a kategória, tök jónak tűnik papíron, aki ilyen autót vesz szándékosan, az még ki is szokta emelni hogy milyen modern kocsit vett mert még ez is van benne. Ma már a felszereltség is státuszszimbólum, attól függetlenül hogy a legtöbb autóban ugyanazok a dolgok benne vannak.
"Kérlek mondjátok, hogy valamit nem jól gondolok, lemaradtam valamiről, mert nem tudom ez hogyan lett ilyen népszer..." Csupán a világ változásáról maradtál le :D A használati értéken rég felülkerekedett a dizájn, a stílus, a menőség.
És mi történik, ha hatókörön kívül kerül az autó nincs bezárva, esetleg jár a motor?
Mert nekem is van hasonló elven működő riasztó a kocsimban. Azzal nem jutnak messzire, mert hiába a jeltovábbító, ha túl messzire kerül, akkor leáll egy idő után és riaszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!