Mit befolyásol a benzin-levegő csavar a karburátoron ?
Figyelt kérdés
Azt tudom, hogy a benzin-levegő keverék arányát változtatja de ez csak az alapjáratnál változtat vagy ugyanúgy fél vagy teljes gázadásnál is ?
És lehete az, hogy pl: azért nem pörög ki a motor teljesen ?
2020. jún. 18. 22:11
1/8 anonim válasza:
Kérdés pontosan minek a karburátora. Van amin külön van az alapjárati például.
2/8 A kérdező kommentje:
Igen csak az alapjárati és a benzin-levegő csavar van.
2020. jún. 18. 22:19
3/8 veterán vas válasza:
Nos:
a "csavar" tekerésével a benzin/levegő összetételét lehet változtatni.
Az, hogy alapjárat, vagy teljesen nyitott torok, az viszont a gázkar függvénye.
Tehát a csavar minőségi, a gázkar pedig a mennyiségi mutató.
Érthető? ;)
4/8 A kérdező kommentje:
Érthető de akkor ha nem "minőségi" a keverék akkor az befolyásolja a motort járását alapjárati vagy nyitott állapotban nem ? :)
2020. jún. 18. 22:23
5/8 anonim válasza:
Nekem azért nem pörgött ki, mert a benzin volt sok. A benzin-levegő arány megfelelő volt. Nincs külön alapjárati csavarom csak ez. Tudtam, hogy a gyári állapotban van, mégsem pörgött ki. Végül a benzinen kellett elzárni még azután lett jó.
6/8 anonim válasza:
Beállítod alapjáratnál meleg motornál. Azután az adagolja magának ahogy adod a gázt. Ha mégsem lenne jó kicsit után állítasz.
7/8 A kérdező kommentje:
Érthető valószínüleg az lehet a baj nekem is mint az 5-ös nek.
A benzint az uszóval állítottad be ?
2020. jún. 18. 22:28
8/8 anonim válasza:
Az állítócsavar az alapjárati keverék minőségét szabályozza. Ez alapjáraton és az átmeneti tartományban, vagyis kb. 1/4 gázig befolyásolja a motor működését. Arra, hogy teljes gázon nem pörög ki a motor úgy, mint szeretnéd, nincs hatása, mert abban a tartományban az alapjárati rendszeren átáramló levegőmennyiség elhanyagolható. Teljes gázon a tolattyú vagy fojtószelep állása (ha nagy a gázbowden holtjátéka, nem nyit ki teljesen), a főfúvóka mérete, a tűszelep keresztmetszete és a karburátor benzinszintje határozza meg, mennyire pörög fel a motor. De a karburátor benzinszintjét nem szabad ész nélkül állítgatni, mert akkor felborul a különböző részegységek működése: ha túlságosan megemeled, hogy jaól pörögjék a motor, mer' a sógor aztat mondta, hogy úgy köll csinááni, akkor nem lesz alapjáratod, mert a biztonsági magasságod (az a folyadékoszlop-magasság, amin át kell emelnie a szívócsőben uralkodó depressziónak a benzint, hogy be lehessen porlasztani a karburátorba) lecsökken és akárhogyan állítgatsz, túl dús lesz a keverék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!