Piaggio zip 50 2t mért erőtlen?
Könnyen indul hidegen-melegen, keveset fogyaszt, minden jó lenne, de se gyorsulni nem akar, se a végsebessége nem olyan mint ami egy ilyennek lennie kellene. Nem kicsit, nagyon gyengus.
Mintha üzemanyagot nem kapna, de csak úgy érzem.
Mit tudnék megnézni, változtatni rajt?
szerintem 45 nem rossz annyira egy 50 ccm robogótól.
Ha ténylegesen gyengébb: lassabban gyorsul, nehezen megy az emelkedőn
úgy érzed,hogy előtte jobban ment akkor kompresszió hiányra tudok gondolni ezt úgy tudod lecsekkolni, hogy kölcsönkérsz vagy veszel egy kompressziómérő órát azt pedig betekered a gyertya helyére majd elkezded rugdosni addig ameddig nem mutat már többet az óra.A neten meg tudod keresni, hogy mennyi a gyári érték.Erre tudok gondolni ha valóban előtte jobb volt és most is jó csak "erőtlen".
Ez mindig ilyen volt amióta nálam van.
Előtte volt két ugyanígy 50 köbcentis yamaha jog -om, azok 65-70 körül mentek, mégiscsak haladósabb.
de csak a végsebesség kevesebb vagy valóban erőben is gyengébb?
Ha erős de a végsebessége neked kevés akkor egy nagyobb első fogaskereket tudnál rá venni ami azt eredményezi, hogy többször fordul a kerék ugyanannyi fordulatnál mint eddig, de ezzel az erejét csökkented-> nagyobb végsebesség kisebb erő.
Ha pedig nagyon gyengének érzed (leejtőn például) akkor ahogy már előzőleg is leírtam kompressziómérés.
UI: Megjegyzem egy átlagos tunning mentes 50-es robogó nem fog 60-70-nel menni (a simsonok-nak kb annyi a vége nagyon max) de utazóban 60-70 szerintem 50-es gépektől (még a váltósoktól is) sok nemhogy a robgóktól.
Aha, értem. Volt simsonom is annak id 70-75 volt s vége. A ysmaha jog -okat se tuningoltam. Ez se nem gyorsul, se a végsebessége nem jó :)
Az alapjáraton állítottam, ha nagyobb mintha jobban menne. Menet közben is kap onnan üzemanyagot?
A robogókat a szívó "torok" (ami a karburátorból a hengerbe megy) kis méretével is szokták fojtani.
Ha az alapjáraton állítasz akkor a karburátorban lévő tolattyút (súbert) emeled vagy a levegő keverék arányt. Na most az utóbbira nincs szükség mivel gázadásra röffen, nem fulladozik, valamint gondolom a gyertyakép is jó.
Ha a kompresszió probléma kizárva akkor a karburátorba tehetsz egy nagyobb főfúvókát ez több benzint fog eredményezni amihez több levegő is kell-> karburátort utána kell állítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!