Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Piaggio zip 50 2t mért erőtlen?

Piaggio zip 50 2t mért erőtlen?

Figyelt kérdés

Könnyen indul hidegen-melegen, keveset fogyaszt, minden jó lenne, de se gyorsulni nem akar, se a végsebessége nem olyan mint ami egy ilyennek lennie kellene. Nem kicsit, nagyon gyengus.


Mintha üzemanyagot nem kapna, de csak úgy érzem.


Mit tudnék megnézni, változtatni rajt?



2020. jún. 10. 13:41
 1/9 anonim ***** válasza:
Gázhúzásra egyből felpörög vagy fulladozik?
2020. jún. 10. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Felpörög rendesen. Mintha le lenne folytva. A kopufogóban már biztosan nincs folytás, elvileg talán máshol sincs, mert nem fiatal motor, csak jó állapotban van. Ezt leszámítva. Még ez se lenne baj, de 25km a közeli város, odáig elunom az életem 45 -tel.
2020. jún. 10. 19:45
 3/9 anonim ***** válasza:

szerintem 45 nem rossz annyira egy 50 ccm robogótól.

Ha ténylegesen gyengébb: lassabban gyorsul, nehezen megy az emelkedőn

úgy érzed,hogy előtte jobban ment akkor kompresszió hiányra tudok gondolni ezt úgy tudod lecsekkolni, hogy kölcsönkérsz vagy veszel egy kompressziómérő órát azt pedig betekered a gyertya helyére majd elkezded rugdosni addig ameddig nem mutat már többet az óra.A neten meg tudod keresni, hogy mennyi a gyári érték.Erre tudok gondolni ha valóban előtte jobb volt és most is jó csak "erőtlen".

2020. jún. 10. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Ez mindig ilyen volt amióta nálam van.


Előtte volt két ugyanígy 50 köbcentis yamaha jog -om, azok 65-70 körül mentek, mégiscsak haladósabb.

2020. jún. 11. 08:58
 5/9 anonim ***** válasza:

de csak a végsebesség kevesebb vagy valóban erőben is gyengébb?

Ha erős de a végsebessége neked kevés akkor egy nagyobb első fogaskereket tudnál rá venni ami azt eredményezi, hogy többször fordul a kerék ugyanannyi fordulatnál mint eddig, de ezzel az erejét csökkented-> nagyobb végsebesség kisebb erő.

Ha pedig nagyon gyengének érzed (leejtőn például) akkor ahogy már előzőleg is leírtam kompressziómérés.

UI: Megjegyzem egy átlagos tunning mentes 50-es robogó nem fog 60-70-nel menni (a simsonok-nak kb annyi a vége nagyon max) de utazóban 60-70 szerintem 50-es gépektől (még a váltósoktól is) sok nemhogy a robgóktól.

2020. jún. 11. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Aha, értem. Volt simsonom is annak id 70-75 volt s vége. A ysmaha jog -okat se tuningoltam. Ez se nem gyorsul, se a végsebessége nem jó :)


Az alapjáraton állítottam, ha nagyobb mintha jobban menne. Menet közben is kap onnan üzemanyagot?

2020. jún. 11. 13:56
 7/9 anonim ***** válasza:
Menet közben a főfúvóka adja neki a benzint. Érdekes, nekem ugyan ez a motorom van csak 4t blokkal szerelt, fojtásmentes 65km/h a végsebessége (gps adat). Olyan 55 körül megy 2/3-ad gázon, de ha nagyon kell sietni viszi a 60-at is gond nélkül.
2020. jún. 11. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

A robogókat a szívó "torok" (ami a karburátorból a hengerbe megy) kis méretével is szokták fojtani.


Ha az alapjáraton állítasz akkor a karburátorban lévő tolattyút (súbert) emeled vagy a levegő keverék arányt. Na most az utóbbira nincs szükség mivel gázadásra röffen, nem fulladozik, valamint gondolom a gyertyakép is jó.

Ha a kompresszió probléma kizárva akkor a karburátorba tehetsz egy nagyobb főfúvókát ez több benzint fog eredményezni amihez több levegő is kell-> karburátort utána kell állítani.

2020. jún. 11. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszi, szerintem ez lesz a megoldás.
2020. jún. 11. 19:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!