Tamas3791 kérdése:
Fúrás nélkül cserélhetünk dugattyút 2t motoron?
Figyelt kérdés
babetta 207-es konkrétan
és fúrás nélkül milyen bajok lehetnek?
2020. jún. 8. 22:46
1/3 anonim válasza:
A fúrás és a hozzá való méretű dugó berakásának a célja, hogy a hengerfal és a dugattyú között a lehető legkisebb előírt hézag legyen. Ha az nagyobb, akkor négyütemű motornál nagy olajfogyasztás, kétüteműnél gyengeség, inditási nehézségek, rendellenes motorhang (kolompol a dugattyú, mert oldalra verődik) lesz, és így az új dugattyú igen hamar tönkremegy, összeveri, összekarcolja a hengerfalat is, vagyis csináltatok egy nagy semmit.
2/3 3 napos mákos lecsó válasza:
Akkor csak simán gyűrűzd meg. Ha fúrni kell akkor fúrni kell nincs mese.
De előfordul, hogy csak egy egyszerű gyűrűzéssel is megfelelő mennyiségú kompressziót tudsz nyerni. Igazából egy babetta előbb lesz alsó tűgörgős/főtengelycsapágyas mint, hogy fúrni kelljen. Ha gyűrűzést nem mint utolsó kenetet adod meg neki, akkor 3 szett gyűrűt is eltudsz koptatni egy hengeren.
A hengerkopás főként a robi 55-re volt jellemzőbb, hiszen annak folyamatosan nagy nyomatékot kellett biztosítania, nem csak fordulatot.
3/3 anonim válasza:
A dugattyút magában kicserélni felesleges, max akkor ha mechanikai sérülés van rajta, ha nincs baja akkor gyűrűzd meg és jobb lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!