Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi CVT mennyire megbízható?

Audi CVT mennyire megbízható?

Figyelt kérdés
Negyedik generációs A6-os Audit nézegetek következő kocsinak, csak kicsit tartok a fokozatmentes váltótól. Több rossz hírt is hallottam róla pár éve, de komolyabban sohasem foglalkoztam vele. Természetesen márkakereskedéstől venném az autót, vagy legalábbis olyat, amely végig márkaszervizben volt szervizelve és ezek dokumentálva, tehát nem a legelső 200ezer+ kilómétert futott kocsit venném amelyet először feldobott a használtautó. És minden kötelező szervizt megkapna, de leginkább a szerkezeti/működési elve miatt félek a váltótól, hogy nem olyan megbízható mint a sima automata váltó. Valakinek erről valami véleménye, észrevétele? Tulajok esetleg?

2020. máj. 26. 21:01
A kérdező szavazást indított:
Igen, teljesen megbízható ez a váltó
Hát, néha-néha akadnak gondok a váltóval a megfelelő szerviz ellenére is
Nem, egyáltalán nem megbízható a váltó a megfelelő szerviz ellenére sem
7 szavazat
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Minek vennéd egy idegesítő, megbízhatatlan sz.r váltóval ezt az autót, amikor lehetett normálissal is kérni? Az audi féle CVT váltónál talán már csak a Nissan féle a rosszabb. Kerüld el ha jót akarsz magadnak.
2020. máj. 26. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Ahogy nézegettem, főként CVT-s van használtak között, bár szerintem is jobb lenne a 8-fokozatú, azt már ismerem BMW-kből.
2020. máj. 26. 21:18
 3/10 anonim ***** válasza:
87%
Ez attól függ. Édesanyámnak volt A4-ese, azt mondta neki nem volt vele gondja.
2020. máj. 26. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Egy a biztos, ha gond van vele az szinte biztos, hogy drága lesz. Ráadásul általában lesz is velük gond a kérdés csak a mikor, nem a semmiért van rengeteg eladó a 200-300.000 közötti sávban. El kell fogadni, autóiparban is van tervezett avulás, minek gyártsanak olyan váltót ami elmegy 600-700 ezret, ha egyszer csak az számít, hogy lehetőleg az új autó fogyjon, az meg mellékes, hogy az első tulaj után mi lesz a kocsival az x. tulajnál.
2020. máj. 26. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Nyílván nem vennék 200-300 ezret futott kocsit, max 120-130 ezret.
2020. máj. 26. 22:03
 6/10 crudy ***** válasza:
89%

Egy ket gyartonak volt cvt-je, a minie borzalmas, az audie kozepszar, a toyotae problemamentes. Nehez beloni, hogy jo lesz vagy nem. Ettol fuggetlenul en biztos nem vennem, mert ha esetleg, akar kulso hiba miatt valami galiba lesz vele, itthon embert nem talalsz, aki megcsinalja, de ha igen, draga lesz. Persze nem dragabb mint barmilyen valto javittatasa, az mindig draga.


Szerinten keruld.

2020. máj. 26. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
69%

Mindegyik gyártó készített CVT-s autókat. Fogyasztók nem szerették nagyon, ezért kezdenek kikopni. Magával a CVT-vel, mint technológia nincs baj. Megbízható, teszi a dolgát.

Próbáld ki és tapasztald meg, ha téged nem zavar a működése nyugodtan vegyél ilyet. Nem lesz semmivel kockázatosabb, mint egy 6, 8, 10+ sebességes automata.

2020. máj. 27. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Utána olvasgattam kicsit, úgy értelmeztem hogy úgy dolgozik ez az Audi-féle CVT, hogy virtuális fokozatokkal, szóval pl gyorsulásnál megtart egy bizonyos méreten az áttételt, majd felpörgeti a motort, majd amikor jön a következő virtuális fokozat, hirtelen változtat az áttételen, szóval kicsit olyan mintha normál automata váltó lenne, bár nem értem akkor mi értelme volt kifejleszteni, ha úgy programozzák, hogy úgy viselkedjen mint egy normál automata.
2020. máj. 27. 08:37
 9/10 anonim ***** válasza:
87%

#8: ezt bele akartam írni a válaszomba, de túl hosszúnak tartottam. Egyszerűen a fogyasztói igények miatt. Nem tetszett az embereknek a folyamatosan egy szinten lévő motorhang, a sebességváltás hiánya. Elektromos autóknál elfogadják, mert azok egyébként is halkak, de belsőégésűnél akarták ezt az érzést.

Ugyanezért van az, hogy modern autóknál sok esetben motorhangot játszanak a hangszórókon, így dízel is V8-asnak tűnik (bentről).

Viszont a gond ezzel, hogy a CVT értelmetlen lesz, mert ugyanúgy nem optimális teljesítményt adja le. Annak az oka, hogy mégis megtartották, feltételezhetően költségeken alapszik.

2020. máj. 27. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
#9 ez az egész CVT olyan így számomra, mint kézi váltó elektromos kocsiba. Meg lehet oldani, de felesleges :D
2020. máj. 27. 11:06

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!