1.6 TDCI, 1.5 DCI fogyasztás különbség miből adódik?
1.6 TDCI 2010 faceliftes mk2 Focus kombi (90---> chip 114 lovas)
1.5 DCI 2011 megane kombi (110 lovas)
Kb súlyra egyenlők.
Ha használom az autót kb a Ford olyan 5 - 10 decivel nyakal kevesebbet.
Másik autót szeretnék vásárolni, mindkét márkát szeretem, imádom mindkét autót. De ha ez a különbség minőségbeli dolog miatt van, akkor így könnyebb döntenem mit vegyek.
Gyakorlatilag felváltva használom a két autót, amióta asszony home offices lett.
Ugyan azt az utat teszem meg. Kopptól koppig tankolok, így mérem.





Valószínű váltó áttételek, a németek mindig is jóval hosszabb váltókkal szerelték a verdáikat.
Az, hogy nem mászott fel a domboldalon, egyéni magánügy volt.
Vagy a franciák rövidebbel az övéiket, pl a 206-os rezsó összes motorváltozatánál egyforma a váltó.










A Fordban még nincs részecskeszűrő, és változó geometriás turbó, igaz? Viszont kettős tömegű az biztos, csak a francia motorokból spórolják ki.
A Renó előnye, hogy elvileg függönylégzsákos és brutusz is alapból van, a Focusban valszeg külön kellene még egy Nokia modul 20-30 körül.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!