Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ignis előnyök,hátrányok?

Ignis előnyök,hátrányok?

Figyelt kérdés

Szeretnék magasan ülni, olcsón, de azért a komfort is számit.

Jelenleg egy francia egyterűm van ami nagyon kényelmes és csendes de feleslegesen nagy.

Ignis,Modus,Fusion

Ezek közül melyik lenne a legjobb választás?

Évi 7-8 ezer km



2020. máj. 24. 18:05
 1/7 anonim ***** válasza:
75%
Ignisben szerintem teljesen minimális a kényelem, rossz az úttartása.
2020. máj. 24. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Gábor t ***** válasza:
100%

Szia , ignis előnyök-hátrányok: 2004, 310 ezer km. van ignisem.

Hátrányok.. kényelmetlen, kicsi a pakolható hely .

Előnyök .. olcsó alkatrész , nincs rejtélyes hiba, ha vigyázol rá (nem nyomod ki a szemét) meg bízható .

Én ki nyomtam a szemét 2. motor 3. váltó sokadik féltengely és lengőkarok.

30 ezer km-t megyek vele az utóbbi években, meg is marad egy darabig még.

Nekem egy kényelmes francia az álmom, de a megbízhatóságot nem cserélem el. Remélem segítettem.

2020. máj. 24. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
50%
Ennyi km alatt 1 motor és 2 váltó ment tönkre? Hát vagy a tulaj nem vigyázott rá, vagy ennyi lenne a megbízhatósága, javíthatósága?
2020. máj. 24. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Igen én is a kényelem miatt nem akarok lemondani a Renault-ról, bár az utóbbi 2 évben csak olajat és szűrőket kellett cserélnem, valamint most kap majd új komplett fék szettet elől, mert már szükséges, de szerintem ez belefér egy 20 éves autótól
2020. máj. 24. 20:27
 5/7 anonim ***** válasza:

Előny: hasmagasság, városban nyomatékos, keveset evő motor, el lehet benne férfi, egyszerű felépítés, a 4*4 hajtás jól jöhet;

Hátrány: városon kívülre nem igazán való.

2020. máj. 24. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Az Ignis csak "kalapos bácsi" üzemmódban megy ki a világból. Valaki összkerekest próbált rendszeresen erdei utakon használni, hát, ott is ment bele új motor, pár javított váltó, mert nem a folyamatos nagy terhelésre van méretezve.

Amúgy mindent összevetve az egyik legolcsóbban fenntartható autó. AZ alkatrész nem drága, sok minden otthon is szerelhető.

Lassan közeledve a 200.000 km-hez, nekem is fel lett újítva a váltó, és egy hengerfejezésből (nem bevállalt szerelői vagy gépműhelyi hiba miatt) azonos áron motorcsere lett.

A nagy hasmagasság és a hihetetlen primitív futómű (merev hátsó híd) az előnye és egyben a hátránya is. Kanyarban bordákon a hátulja elpattog. Ha megszokja az ember, akkor kezelhető, meg lehet fogni, nem vészes. Kényelem nem sok van, az ülőlap rövid, az ülésmagasság állítás sem az igazi, a kormány poziciója fix. Vagy jó a méreted ehhez, vagy sosem fogsz benne kényelmesen ülni.

Ha nem nyomod, nem eszik, ha nyomod, eszik. Két hét vidéki tartózkodás alatt (nincs piros lámpa, nem kellett többel menni 70-nél) az átlagfogyasztás: 5,5; Pesten, sok araszolás, sok gyorsítás-megállás: 8. Pályán 100...110-ig barátságos, 7-8 között, 140-nél már kéri a 9-9,5 litert. Ha Beleállsz a gázba, és ami a csövön kifér, akkor negyedikban kb. 175 a vége, és 15 liter a fogyasztás. Viszont ehhez a sebességhez már sem futómű, sem fék nincs alatta, elég egy hirtelen oldalszél, és újsághír lesz az emberből.

2020. máj. 25. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Egyszer vezettem csak:

Városba kíváló autó, viszont azon kívül...

Sajna nagyon magasan van a súlypontja :(

2020. máj. 25. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!