Magad vagy alacsony guminyomással tapad jobban a kerék nedves úton?
Figyelt kérdés
Alacsony guminyomással, amikor igaz nagyobb valamivel a tapadási felület, viszont nehezebben tud kiszoritiani adott mennyiségű vizet, vagy magas guminyomással, amikor igaz kisebb a tapadó felület, de hatékonyabban tud kiszoritiani adott mennyiségű vizet? Szemelyautorol beszélünk.2020. máj. 22. 19:41
1/8 anonim válasza:
Mindíg a megadott értéken kell tartani.
Ha igaz is lenne az hogy nedves úton jobb a tapadás puha gumival, akkor jön a száraz szakasz és fújtatsz bele?
2/8 A kérdező kommentje:
Igazából pálya napról van szó.
2020. máj. 22. 19:55
3/8 anonim válasza:
A pályára nem "mezei" gumi való.
4/8 anonim válasza:
Pályán a gyári értéknél picivel kevesebbet rakjál bele, mert a túlzott terheléstől jobban melegszik. De inkább kérdezzél meg egy ottani szakit, az majd segít.
5/8 A kérdező kommentje:
Négyes. Nem értem az összefüggést. Segítenél?
2020. máj. 22. 21:47
6/8 anonim válasza:
ha a gimi felmelegszik, tágul a levegő benne, ezért megnő a nyomás
7/8 A kérdező kommentje:
Ja így már értem! Köszi!
2020. máj. 23. 06:34
8/8 anonim válasza:
Nagyjából 3 fok hőmérsékletemelkedés jelent 1% nyomásemelkedést.
Driftnél azért elégge átmelegszenek a gumik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!