Mi lehet a probléma?
Az autó egy 2003-as Opel Astra G, 1.2-es, 75 lóerős.
Tegnap volt szervízben, ahol sok alkatrész mellett a motorban szelepfedéltömítést, és olajgombát is cseréltek. A szervíz után tökéletes volt, ment vagy 30 km-t, aztán leállítottam. Ma reggel ahogy beleültem, és indítottam, check engine lámpa világított, és alig volt ereje a kocsinak, valamint ingadozott az alapjárat. Mi lehet a probléma? Összefüggésben lehet a cserélt alkatrészekkel? Mármint ahogy szétszedték a motort, és összerakták, lehet, hogy valamit rosszul raktak össze? Mert tegnap semmi baja nem volt, csak ma reggel lett rossz kedve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A tömitésnek semmi köze hozzá, de a gombának sem.
Kikell olvastatni mert akkor van hiba jel.
Peched van , jár így az ember.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És miket cseréltek még a motorban?
Van egy pár variáció ennél a motornál, amit még profi szerelők is elrontanak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!