Miért tilt le az autóm 3.500-as fordulatnál?
Vettem egy Opel Astra g, 1.6 8v 2001-es autót. Szépen jár a motor meg minden, csak 3.500-as fordulatnál olyan mintha elengedném a gázpedált. Ahogy egy kicsit leesik a fordulat egyből kezd húzni, de ahogy a 3.500-as fordulatot eléri, újból ezt produkálja.
Mi lehet a gond ?
Valami elromlott? vagy szoftveres hiba lehet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Volt 1.4 g astra tulajdonosa:
Ugyan azt csinálta.
A szerelők nem tudták mi a baja(opel és Renault szervíz látta)
Néha random megtorpant.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tipikus kalapácsos józsi hozzáállás.
Hibafeltárás helyett gyertyacsere, üemanyagszűrő csere, ha karbis lenne akkor karbitisztítás.
De hibafeltárás, ok-okozati összefüggések, ugyan már. Mint ahülye kőműves: egy kis homok, egy kis mész, kőművesnek nem kell ész...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Na aztán miért kellene üzemanyag szűrőt cserélni benne???
Kiolvastatni .
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
eltömődés okozhat teljesítmény vesztést. a gyújtógyertya pedig égéskimaradást amitől leveheti a teljesítményt a befecskendező számítógép. De nem megfelelő hőértékű vagy ellenállású gyertya esetén is hasonló hibák lehetnek.
5! Egy G astra diagnosztikai rendszere nagyon kezdetleges, egy modern autónál is csak támpont és gyakran a hiba kód és a valós hiba között csak ok-okozati összefüggés van! Ezért kérdezgetik emberek facebook csoportokban x hibakódnál mit kell csinálni!
Egyéb: egy most vásárolt autót illene leszervizelni, amibe a gyertya és üzemanyag szűrű alapból benne kéne, hogy legyen. ez az egész listaáron unixba biztos belekerülhet 7-8000 ft-ba, míg egy diagnosztikáért manapság inkább többet elkérnek. Ha ez után is hozza tüneteket akkor mehet a hiba kód kiolvasás. Ez nem felesleges kiadás volt csak előrehozott szerviz a vezérlés és motorolaj, és egyéb szűrőket megelőzve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!