Milyen autót vegyek 4 millió ft-ig?
Egyetemista vagyok, de kell az autó a bejáráshoz.
Napi 45km-t megyek, heti 5x, városban főleg.
Nagyon szeretem a sportosabb autómat, tetszik ha szép az ülés, kormány.
Viszonylag újat szeretnék, de mindenképp 130le felett.
Szívem szerint 200-250 le környékén nézelődnék, de akkor lejjebb kell adnom évjáratban, és félej, hogy nagy költségekbe kerülhet egy mondjuk 2010-es audi a5 vagy tt 2.0tfsi, vagy 3.2 fsi.
Esetleg golf6 gti.
Bmw e92 330i
Bmw z4 első széria esetleg? 2.5-3.0 környékén.
Jelenleg egy e46-om van, de 6 év alatt 3 millió ft-ot költöttem rá, nem szeretnék megint így járni.
Felejtsem el a nagy teljesítményű autókat és válasszak egy mondjuk 2015-ös 1.4 tsi 7-es golfot vagy valami újabb opelt?
Mindenképp fiatalos, sportos kasztnit szeretnék.
Havonta kb 50-100 ezer ft-ot tudok megtakarítani, de eddig minden pénzem az autóm vitte el, mert sorra meghibásodott benne valami.
Egy új dacia, azzal nem lesz egy jó darabig semmi bajod. Ellenben bármilyet veszel , biztos hogy lesz valami baja.
Mert azt tudni kell hogy a legtöbb autót azért adnak el mert már nagyon rossz és nem akarnak rá költeni.
Egyébként ebben az évben a Daciat vették a legtöbben , minden más márkát megelőztek.
TSI-t semmiképpen sem. Dízelt szerintem így hanyagold mert nem városba való.
Egy M-es motorkódú Z4-el nem jársz rosszul, bár én E46-ról nem cserélnék Z4-re. E90-t hanyagolnám, nem a legjobbak finoman szólva.
Én néznék még Focus ST-ket, Mazda 3 MPS-t. Esetleg még szóba jöhet a Civic Type R, mondjuk ennyiért csak ufo van azt meg szerintem bűnronda.
Ennyiért már ki tudsz fogni 3-5 éves rendes autókat is. Ennyi pénzből ne akarj "prémiumot".
Veszel egy fiatal japán vagy koreai hatchbacket, ha átvizsgáltatod, leinformálod, 5 vagy akár 10 évig biztos hogy csak olaj és kopóalkatrész cseréd lesz.
a sport verzióktól óvakodj mert azt már fiatalon lerúgják a hülyegyerekek.
Inkább járd be egy 1.4 benzinessel Európát, vagy tegyél félre házra/lakásra minthogy annak az árát beleborítsd a szervizelésbe.
Természetesen a használtautó mindenképp lutri, ez meg már az az összeg, amennyiért egy alacsonyabb felszereltségű készleten levő új autót simán el lehet hozni, főleg most a koronás válságban. Igazából a légkondin kívűl minden extrát könnyen lehet nélkülözni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!