Volvo V70 2004 2.4 D5 Akkumlátor nem jo ès 100ah volt benne Az baj ha kissebbet teszek ha nincs másik? Pl 95ah?
Persze, de lehet, elég egy 80ah is, ha tudja azt az indítóáramot, amit a 100-as.
Arra figyelj, hogy mindig pöccre induljon a motor, mert ha sokat tekerteted ekkora akksival, szétolvadnak az akku kábelei, igencsak tűzveszélyes!
Nekem egy régi dízel Kadettnak égett/olvadt el a - kábel teljesen.
Jó az , működni fog vele.
A kábelek meg nem olvadnak szét, ott valami nagyon kókány lehetett.
"nagy kókány"
Ha egy 400-500A-t is felvevő önindítónak+izzítóknak elérnek a kábelei x év után, és megnő az ellenállása, az kinek a részéről kókány, okoska?
3# miért nőne meg az ellenállása? Olyan bődületes badarságokat lehet itt olvasni.... A fajlagos ellenállása nem változik. Ez olyan, mintha nálam a víz 60 fokon forrna, de nálad 160.. kb ilyen szinten hülyeség.
Veszel bele egy 90-100 közti akssit. Annak biztos hogy lesz elég inditoarama.
Amit tehetsz még, hogy megnézed mit ajánlanak hozzá.
"3# miért nőne meg az ellenállása? Olyan bődületes badarságokat lehet itt olvasni.... A fajlagos ellenállása nem változik."
Az valóban nem változik, a kábel közepén. De az összes érintkezési felületen csökkent az áramlási keresztmetszet az előrehaladott oxidáció miatt, ami miatt fel fog hevülni - persze nem a lábel közepe, hanem a csatlakozási pont :D
Jó a 95Ah. Indítóáram legyen meg azt kész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!