1987 Lada 2107 hátsó fékdob csere lehetséges-e tárcsa fékre az alábiak szerint?
A tárcsa magában kevés, kell hozzá féknyereg is, majd azt az egészet föl kell(ene) valahogy fogatni. Jaaaa, még a kéziféket is meg kellene álmodni. Amúgy lehetséges, csak baromira sokat kell átalakítani hozz. Végülis, ha a mindent jól csinálsz, talán még működőképes is lehet. Viszont egy olyan öszvér berendezést kapsz, amit ha meglátnak a műszakin, azonnal lelőnek(legalább kétszer)
Ha tényleg ez a vágyad, tegyél alá egy komplett Mitsu hátsó hidat és kész.
Persze minden lehetséges. De műszakis autónál felejtsd el.
Féltengelyt le kell esztergálni, hogy rámenjen a tárcsa, csinálni a nyeregnek egy konzolt. Kéziféket meg át kell alakítani hidraulikusra és belekötni a hátramenő ágba, így az is megoldva.
#4!
A kézifék kialakítása a hidraulikus rendszer esetében, nem csupán egy becsatlakozás kérdése.
Mivel a Corsa első féke egy-munkahengeres úszónyerges, így ha belekötnél egy hidraulikus kézit, a kar meghúzásakor ugyan abban a csőrendszerben jelentkezne a nyomás. Tehát nem valósul meg az a Kresz előírás, miszerint "két egymástól független működési fékrendszer...."
A 70-es években megálmodott "visszacsapó szelepes" megoldást ma már nem fogadják el a műszakin.
Vagyis maradna a bowdenes kézifék.
Aki javított régi nagypolszki kézit -hidraulikus üzemi fék és bowdenes a kézi- az tudja, hogy nem igazán megbízható berendezés.
Szóval ugyan ott vagyunk, hogy agyament sok munka, és bizonytalan, nem vizsgaképes turmix lehet az átalakítás végeredménye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!