Ha ömlik az olaj a bal első lengéscsillapítómból, óvatosan városon belül 10km-re elgurulhatok vele a szerelőhöz?
Miskolcról megjártam Münchent úgy, hogy tudtam, a bal hátsó féknél az egyik betéten szét van töredezve a ferodo... Peugeot 307
Kb. 50km-t mentem a kb. 15 éves Ladámmal úgy, hogy nem volt már tűgörgő a kardánkeresztben...
Tegnap kiderült, hogy legalább tíz évig mentem a Peugeot307-esemmel úgy, hogy az első rugóból a rugótányérnál egy fél menetnyi le volt törve...
Két hete járok a Peugeot307-tel folyamatosan világító motorhiba jelzéssel, és úgy érzem javul és el fog múlni. Ne nevess, a termosztát 80 foknál nyitott és így jártam egy hónapig, amikor hibaüzenet jött, megnézve a gyertyákat, erősen kormosak voltak. Gondolom, a nemrég cserélt első és hátsó lambdaszondák is koszosak - meg köztük a katalizátor... Csak rövid utakon jártam főként. A műszer a kettes katalizátor fűtőáramkör gondját mutatta, de a 3 Ohm ellenállás és a kapcsain a 12 Volt rendben. Úgy gondolom, csak kormos a lambdaszonda2, azért nem fűt rendesen indításkor, ekkor kijelzi az Antipollutiont, de remélem, idővel leég a korom, mert már kicseréltem a termosztátot és 90 fokon jár a motor. Üzemmeleg motor pöccre indul :) Időnként törlöm a hibajelzést, de még visszajön. Mérges lennék, ha cserélni kellene a három hónapos lambdaszonda2-t.
Sokat bírnak az autók, de a szerencsés az, ha mindig tudjuk, mi a baja és abból mi következhet.
Egyébként csak a harmadik indításra - a harmadik hibaismétlődésre jelez a motorhiba lámpa, és talán öt hibátlan indítás után törlődne a hibajelzés. Ezt még nem sikerült elérnem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!