Nagyon gyenge benzines után egy erős TDI?
Üdvözlök mindenkit!
csaknem 3 éve hajtok egy lepkefing erősségű 1.4-es Logant, tököm ki van vele, utálom.
Nem lehet előzni vele, kizabál a vagyonomból csaknem, eszi az olajat.
Az istenség úgy segitett hogy össze tudtam harácsolni 1 milliót ebben az évben és szeretnék venni egy nagyobb, utazóautót.
Passat b5-re gondoltam, vagy talán b5.5 ,és minimum egy 2.5 TDI(v6) motorral, mert úgy értettem az 1.9 harmatgyenge.
Mik a hibái, mire kell odafigyelni, nyomatékos e, mindenképp kézi váltósag szeretnék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sose értettem ezeket a 100.000 Ft-os generátorokat... Még egy kamion generátort is szakszerűen, számlával, garanciával felújítanak 20.000 Ft körül...
Egyébként a 2.5 TDI elég beteges. Ha rámegy egy fél millió egy motorgerenálra, máris mindegy lesz, hogy a következő két évben mennyi lesz az átlag ráfordítás.
VW-ből továbbra is 1.9 TDI (Mechanikus adagolós vagy PD gyakorlatilag mindegy), 2.0 CR TDI vagy 3.0 TDI. A 2.5 felejtős
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Sose értettem ezeket a 100.000 Ft-os generátorokat... Még egy kamion generátort is szakszerűen, számlával, garanciával felújítanak 20.000 Ft körül..."
Biztosan van ilyen is. Ha mondjuk letérdel és express kell valami akkor egy felújított Bosch generátor a fervillben ha cseredarabot is viszel az típustól függően 50-80 000. Biztos van szaki aki megmókolja olcsóbban, de ha Budapesten vagy és azonnal kell készletről, számlával, egy év garival akkor az ennyi. Plusz aki kiszedi meg beépíti ( mondjuk én megcisnálom magamnak, de valszeg a kérdező nem ).
Illetve ez attól is függ, hogy csak generátor kell vagy generátor és szabadonfutó - ha szétszerelhető - vagy egyben szíjtárcsával.
Azért egy 110A-es Bosch generátor FH-hoz, szíjtárcsával, szabadonfutóval, cseredarab ellenében mindjárt bruttó 217 000 :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
utolsó vicces vagy :D
amúgy nem a generátor csapágyat cserélték ki hanem a kerékgumi csapágyat
meg még egy fékCDt is a bal első kerekébe kicserélték
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Üdv 18 éves fiú aki féltengelyezett már párszor autót egymaga."
Nem mindenki ilyen ügyes mint te. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
FékCD, na jó, sírok :))))))
Amúgy én szeretem a 2.5 TDI-t, de azért mégsem beszélnélek rá. A legtöbb 2.5 TDI 150 lovas, a legjobban is 180 lovasak. Egyben lehetsz biztos: a gyári lóerő egyben sincs meg, nincs olyan szerintem, amiből ne hiányozzon 20-30 lóerő, minden bajuk van ezeknek. A 131 lovas 1.9 PDTDI-n pedig meglepődsz, ha kipróbálod milyen jól megy. Ja és a 2.5 TDI még régivágású, adagolós dízel a 90es évekből, nem úgy megy, mint a modernebb befecskendezős dízelek (1.9 PDTDI, 3.0 TDI-re gondolok). Oké, a 2.5 TDI leszakítja a fejed a Logan után, tartja a 190-et bármeddig, meg ilyenek, de gondolkozz az 1.9-en is. Ja és van még egy dolog amit baromira utáltam a kézis 2.5 TDI-ben: az összesnek extrém rövid az 1-es és 2-es fokozata, nem tudom miért csinálták így. 30-nál már kell 3-asba válts, ha nem akarod nagyon pörgetni a motor, elmegy egy csomó idő a váltással, és nem haladsz. Egy 1.9 PDTDI zöld lámpánál sokkal rugalmasabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!