Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagyon gyenge benzines után...

Nagyon gyenge benzines után egy erős TDI?

Figyelt kérdés

Üdvözlök mindenkit!

csaknem 3 éve hajtok egy lepkefing erősségű 1.4-es Logant, tököm ki van vele, utálom.

Nem lehet előzni vele, kizabál a vagyonomból csaknem, eszi az olajat.


Az istenség úgy segitett hogy össze tudtam harácsolni 1 milliót ebben az évben és szeretnék venni egy nagyobb, utazóautót.


Passat b5-re gondoltam, vagy talán b5.5 ,és minimum egy 2.5 TDI(v6) motorral, mert úgy értettem az 1.9 harmatgyenge.


Mik a hibái, mire kell odafigyelni, nyomatékos e, mindenképp kézi váltósag szeretnék.



#Logan #Passat 2.5 TDI #lepkefing erősségű szívóbenzines
2020. ápr. 22. 15:48
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
Generátor+aksi ÚJ cserével mindennel volt 80k ennél a LOGENNÉL
2020. ápr. 22. 18:53
 12/21 anonim ***** válasza:

Sose értettem ezeket a 100.000 Ft-os generátorokat... Még egy kamion generátort is szakszerűen, számlával, garanciával felújítanak 20.000 Ft körül...

Egyébként a 2.5 TDI elég beteges. Ha rámegy egy fél millió egy motorgerenálra, máris mindegy lesz, hogy a következő két évben mennyi lesz az átlag ráfordítás.

VW-ből továbbra is 1.9 TDI (Mechanikus adagolós vagy PD gyakorlatilag mindegy), 2.0 CR TDI vagy 3.0 TDI. A 2.5 felejtős

2020. ápr. 22. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:

"Sose értettem ezeket a 100.000 Ft-os generátorokat... Még egy kamion generátort is szakszerűen, számlával, garanciával felújítanak 20.000 Ft körül..."


Biztosan van ilyen is. Ha mondjuk letérdel és express kell valami akkor egy felújított Bosch generátor a fervillben ha cseredarabot is viszel az típustól függően 50-80 000. Biztos van szaki aki megmókolja olcsóbban, de ha Budapesten vagy és azonnal kell készletről, számlával, egy év garival akkor az ennyi. Plusz aki kiszedi meg beépíti ( mondjuk én megcisnálom magamnak, de valszeg a kérdező nem ).


Illetve ez attól is függ, hogy csak generátor kell vagy generátor és szabadonfutó - ha szétszerelhető - vagy egyben szíjtárcsával.


Azért egy 110A-es Bosch generátor FH-hoz, szíjtárcsával, szabadonfutóval, cseredarab ellenében mindjárt bruttó 217 000 :D

2020. ápr. 22. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
Tudjátok mennyibe kerül otthon egy 1.4-es logan-en megcsapágyazni a generátort? A csapágy árába. Szerintem SKF-ből se drágább 3.000 forintnál. Diódahíd leforraszt, csapágy kicserél, diógahíd visszaforraszt, generátor beszerel, kész.
2020. ápr. 22. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 A kérdező kommentje:

utolsó vicces vagy :D

amúgy nem a generátor csapágyat cserélték ki hanem a kerékgumi csapágyat

meg még egy fékCDt is a bal első kerekébe kicserélték

2020. ápr. 22. 20:25
 16/21 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
51%
fékCD az igen. A féktárcsa ezen megnevezése azért földhözrak. A kerékcsapágy meg van kemény 6.000 forintért. Ne mond nekem, hogy azt otthon nem cseréled ki. Üdv 18 éves fiú aki féltengelyezett már párszor autót egymaga.
2020. ápr. 22. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 A kérdező kommentje:
Jössz nekem dóugozni 100 euróér'?
2020. ápr. 22. 21:26
 18/21 anonim ***** válasza:

"Üdv 18 éves fiú aki féltengelyezett már párszor autót egymaga."


Nem mindenki ilyen ügyes mint te. :)

2020. ápr. 22. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
Nyilván lehet én vagyok hülye de egy 2005 előtti autón(azért merem ezt mondani, mert nekünk is b5 passatunk van 1.6 benzin 101Le) az ilyen dolgok kivitelezése nem nehéz. Mind két oldalt cseréltem már egyedül féltengelycsuklót. Cseréltünk már itthon vezérlést injektorokat és más nyalánkságokat is. (ui. 80.000 kilométert futott már nálunk az autó)
2020. ápr. 22. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:

FékCD, na jó, sírok :))))))

Amúgy én szeretem a 2.5 TDI-t, de azért mégsem beszélnélek rá. A legtöbb 2.5 TDI 150 lovas, a legjobban is 180 lovasak. Egyben lehetsz biztos: a gyári lóerő egyben sincs meg, nincs olyan szerintem, amiből ne hiányozzon 20-30 lóerő, minden bajuk van ezeknek. A 131 lovas 1.9 PDTDI-n pedig meglepődsz, ha kipróbálod milyen jól megy. Ja és a 2.5 TDI még régivágású, adagolós dízel a 90es évekből, nem úgy megy, mint a modernebb befecskendezős dízelek (1.9 PDTDI, 3.0 TDI-re gondolok). Oké, a 2.5 TDI leszakítja a fejed a Logan után, tartja a 190-et bármeddig, meg ilyenek, de gondolkozz az 1.9-en is. Ja és van még egy dolog amit baromira utáltam a kézis 2.5 TDI-ben: az összesnek extrém rövid az 1-es és 2-es fokozata, nem tudom miért csinálták így. 30-nál már kell 3-asba válts, ha nem akarod nagyon pörgetni a motor, elmegy egy csomó idő a váltással, és nem haladsz. Egy 1.9 PDTDI zöld lámpánál sokkal rugalmasabb.

2020. ápr. 22. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!