Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért hagyják a parkoló...

Miért hagyják a parkoló autókat mindig 1-esben?

Figyelt kérdés
az utcán sétálgatva benéztem egy-két autó szélvédőjén és láttam, hogy szinte majdnem mindnek 1-esbe volt a váltója. (annak ellenére, hogy nem emelkedőn állt) ez miért van?
2010. júl. 27. 07:02
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Reverse.
2010. júl. 27. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
85%
a harmadik válaszolótól kérdezném, hogy mit jelent a lükverc szó?
2010. júl. 27. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

09:01 vagyok


Tudom, hogy rückwärts, de magyarosan rükverc :D

2010. júl. 27. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat!

ilyenről még nem is hallottam, hogy télen befagyhat a kézifék? ez állandó jelleggel előfordulhat? Ezekszerint közületek télen senki sem használ kéziféket?

2010. júl. 27. 13:23
 15/20 anonim ***** válasza:
Én mindig egyesben hagyom ha megállok, teljesen feleslegesen ne kopjon a fék, emelkedőn 1-es+kézifék és így nyugodtan hagyom ott az autót :)
2010. júl. 27. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
100%

Sosem rakom sebességben.

Ha 1 kézifék jól működik akkor jól működik!

Ez is a neve: rögzítőfék.

15 év alatt egyszer sem fagyott be télen a kézifék.

Ha v.kinek befagy ott gondok vannak.

Pl. megvan repedve a bowden, kicsit elvan szakadva, vagy hasonlók.

Baromság sebességben hagyni.


KRESZ-en sem úgy tanítják, hogy mikor megállsz rakd sebességbe.

Hanem váltó üresbe, kézifék behúz.

2010. júl. 27. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
Jah a fék meg mitől kopik ha áll az autó és be van húzva a kézifék?
2010. júl. 27. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
100%

Hát ajánlom hogy ne hagyjátok télen kézifékkel a kocsit magára ... egyszer esik ami esik ,befagy és ott maradtok!Viszont nem mind1 hogy dob vagy tárcsafékes, van-e benne víz vagy pára vagy nincsen!De ha egyszer befagy akkor nagyon cumi lesz vagy elviteted haza vagy nekiállsz és szétszereled a kerekeket!Rosszabb esetben szét sem fogod tudni szedni :D Na de hogy válaszoljak is, nem érdemes csak kézifékkel rögzíteni az autót,mert:

ha netán valami baja lenne a kézifékkötélnek,(mert ugye ezt nem nagyon szokták ellenőrizgetni) és elszakad akkor az autó arra gurul amerre egy minimálisat is lejt!Célszerű sebességben hagyni kézifék nélkül egy részből azért mert jobban rögzíti az autót mint a kézifék másrészt nem fagy be sohasem a váltó mert abban olaj van!a fékpofáknál előfordul pár (lecsapódás) vagy valamiféle nedvesség és akkor befagy.nyáron természetesen dobon az autó állásától függően egyes+kézifék vagy R+kézifék. Ráadásul nehezebb megmozdítani az autót mert ugye mozgatni kell az egész motor belső szerkezetét a váltót és a kerekeket , csak kéziféknél ez nem így van ott simán elhúzod az autót (persze nem ember).

2010. júl. 27. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:

Értem. Köszönöm a sok hasznos választ.

Én úgy tudtam, hogy csak emelkedőn érdemes (1-esbe) ill. lejtőn (R-be) sebességbe rakni az autót, hogy ne guruljon el.

2010. júl. 27. 23:04
 20/20 anonim ***** válasza:
0%
Hát rosszul tudod.
2010. okt. 26. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!