Jó a simsonra a 13-as első fogaskerék? Olajcsere eljárás? (TÖBBI LENT! )
Én az olajcserénél MOL Hikomol 80w90et fogok használni,és az lenne a kérdésem, hogy láttam yt-n hogy benzinnel kimossák a deknit,( úgy, hogy ahova az olajat kell, beletöltik, persze ezt mind bezárt leeresztő csavar mellett és azzal a benzinnel átöblögetik a kuplung oldali deknit és szerintem az simán megeszi a szimeringeket,meg a kuplunglamelláknak sem tehet jót, szóval tanácstalan vagyok, hogy nekem is ki kéne e mosni benzinnel és hagyni, hogy szellőzzön vagy csak olaj le, új olaj vissza, mert így azért rendesen megtisztulna...
A szimeringeket nem én cseréltem, ezért nem biztos hogy benzinálló, sőt azt sem tudom, hogy lettek e cserélve egyáltalán.
Most 16-os prímerkerék van fent, de a 13-as fogaskerék azért kell, mert ugyan 60-as a henger(fúrva lett, felújítás miatt) de elég nyomatékszegény a gép, és nem szeretném hogy földúton egy kis emelkedőn lefulladjon kettesbe váltásnál.
Értelmes hozzászólásokat várom, és köszönöm szépen előre is az értelmes válaszokat :)
Teljesen felesleges a benzin.
Ha ki akarod mosni akkor tegyél bele olyan olajat ami belevaló , menj annyit vele hogy felmelegedjen és ereszd le. AZtán feltöltöd és kész.
Üdv!
Én se raknék bele benzint. Inkább rakjál bele olajat, ahogy fentebb írták.
A lánckerék pedig minimum 14-es legyen. 13-assal feleslegesen fog forogni a motor, többet fogyaszt és jobban melegszik. Csak ha nem "streetfighterezni" akarsz Simsonnal... 13-as nem is nagyon volt fent gyári motorokon. N-es kiviteleken volt 14-es, B-s motorokon pedig 15-ös lánckerék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!