Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért érez kényszert a legtöbb...

Mr.The Colonel kérdése:

Miért érez kényszert a legtöbb ember, hogy lehúzza az elektromos autókat?

Figyelt kérdés

Mindenki ismeri gondolom a klasszikus helyzetet. Valamelyik hírlap lehoz egy cikket elektromos autóval kapcsolatban.

Magyar proli: “sz@r, lemerül, állandóan tölteni kell...stb.”


Na most mindennek megvan a maga helye a közlekedésben. Valamelyik pályára, valamelyik városba, valamelyik meg bontóba.(mint a magyar autók 60%-a)

Az elektromos autó tökéletesen kielégíti a városi közlekedés feltételeit. De akar hosszabb távon is, hiszen az újabbak már elmennek 2-300 km-t. + ugye a Tesla ami jóval többet.

Ha azt nézem, hogy egy városi közvélekedésben mennyi idő 2-300 km-t összeszedni, nem túl egyszerű. De akar ha agglomerációban élsz, akkor is bőven van előnye.

Olcsónak nem olcsó, nincs “vényócas hang a valami” hangja, de van szerviz mentes élet, ingyen parkolás, adókedvezmény meg fékbetétcsere-mentes élet.

De a prolik úgy ellenkeznek ellene, mint anno a lovaskocsis prolik a T-modell ellen. Pedig nem is az ő maradi gondolkodásuk a célközönség. :D



2020. ápr. 3. 20:45
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
30%

Na, tudod, én is úgy vagyok a villanyautóval, mint a parasztbácsi az állatkerti zsiráffal:

"szép-szép, de otthonra nem kellene".


Amúgy pedig néhány év állandó használat után szívesen megnézném, mennyibe fáj az a "szervizmentes élet"?

2020. ápr. 3. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
64%
Ez a villanyautó nem villanyautó vita pont olyan unalmas, érdektelen és értelmetlen mint mikor az emberek a politikáról pofáznak egymásnak. Annyira felesleges.
2020. ápr. 4. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
14%

Gondolom te ilyen mindenhova biciklivel járó, de azért az eleltromos autókért lobbizó kiscsíra vagy...

Sokan írták, hogy mert nem emgedhetik meg maguknak...én vagyok abban a helyzetben, hogy megvehetnek akár egy Teslát is, de minek? Van pénzem, de én kerestem magamnak, egy ilyen elektromos autó meg gazdaságtalan, hogy a környezetet nem szennyezi...hát ebbe ne menjünk bele.

Én maradok a dizelnél hosszú távra, meg az benzines motoromnál, aki akar vegyen elektromos autót, ezek a prioritások csak beetetések

2020. ápr. 4. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
68%

Ez előtt 5-10 évvel meg a turbós autókat húzták le. Sokan fröcsögtek, hogy így sz@r, meg úgy sz@r. Nekik aztán semmi pénzért nem kéne. Aztán láss csodát, mégis elterjedtek. Szerintem hasonló a helyzet az elektromos autókkal is. Most sokan fújnak rá, aztán egyszer csak elkezdenek nagy tömegek ráébredni, hogy nem is olyan hülyeség az és jó sok előítélet teljesen alaptalan.

Jók az elektromos autók, pl egy Tesla, ami ma még 20-30-40 millió. Ha arra a szintre eljut a technológia, hogy ilyen szintű elektromos autó széles körű tömegek számára elérhető lesz, tehát 5-6 millióért adják, akkortól lesz általánosan elfogadott.

Addig megy a fikázás, fújjolás, irigység és önigazolás, hogy nem azért nem vesz valaki ilyen autót, mert nem áll módjában, hanem mert ő teljes bizonyossággal állítja hogy sz@r (noha nem is ült még életében ilyenben), ezért még ha fizetnének érte se kellene neki.

Kb ezért.


Bár nem kérdezted, de ami engem illet: ha nagyon akarnék 8-10 millió a plafon, amit össze tudnék kaparni autóra. A mostani autóm is ilyesmi értékű volt új korában,mikor megvettem. Ennyiből már támogatással egy olcsóbb, belépő szintű tisztán elektromos jármű kitelik. Ha városban autóznék, akkor erősen el is gondolkoznék rajta. De! Városban én busszal járok. A munkáltatómtól kapok helyi bérletet ha kérem, hanem. Ha kérném se adnák oda az árát kp-ban, vagy üzemanyagkártyán. Autóval munkába járásra sincs semmilyen költségtérítés. A másik, hogy a dugóban állva tök mindegy hogy buszon, vagy a saját autómban ülök. Illetve még előnyösebb is, hogy nem a én rugdosom a kuplungot másodpercenként. Kicsit sajnálnám is városban ilyen körülmények között kínozni az autómat. Hétvégente viszont 2-szer 250km ingázás autópályán, minden körülmények között megvan. Nyáron kánikulában klímával, télen hóviharban is. Erre egy belépő szintű városi elektromos autó nem a legideálisabb. Teslára pedig sajnos nincs pénzem. Ezért van helyette egy Euro6-os dízel autóm. Hét közben a garázsban pihen, hétvégén pedig autópályázok vele. Erre a felhasználásra szerintem ez a legmegfelelőbb, hiába divat manapság a dízeleket is fújjolni.

2020. ápr. 4. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!