Volkswagen Bogárral lehet csajozni?
-Csend? Nem tudom mennyire csendesek, nálam ez nem szempont, sőt utálom a minden zajt kiszűrő süketszobákat.
De mondjuk ez EGY érv, mert nem csak én vagyok a világon, legyen. De a csend az egy autóban főképp habszivacs kérdése.
Amig a 25+-os japánjaimban 2-3 centi vastag a padlókárpit, addig egy ötös bmw-ben 8 centis kábé, de ettől még nem mozgat meg.
-Kényelem? Furamód a kilencvenes évek második fele óta rengeteg olyan kocsi jelent meg amiben a velencei tóra nem tudnék lemenni úgy hogy ne kezdene fájni a hátam. És ez márkától és kategóriától függetlenül vegyes megfigyelés volt köztük ócóautó, meg prémium is.
a merci crd pl egy legendásan betegágy motor. ha ők gyártják a legjobb hibrid dízelt, akkor milyen lehet a többi? Nincs az az élethelyzet amiben hajlandó lennék egy ilyet a nevemre venni, vagy csak használni. Amúgy meg az eleve ellentmond a luxusnak hogy annyira prémium, közben egy üzemanyagon filléreskedő gázolajszagú csühögő kerepel benne, igaz cserébe állandó, és masszív a szervízigénye.
Azért néztem már bele pár ilyen csillagos szemétbe. pár évvel ezelőttig úgy néztek ki belül mint a '74-es zöldséges, pár éve meg tényleg ilyen mintha egy polcba belevágnál két tabletet és ennyi.
De igazából az aranyásó csirkék véleményét kéne összegyűjteni erről, hogy szerintük miért is annyira jóók ezek a kamuprémiumok. :D
Érdekes egy merítés lenne abban biztos vagyok. :)
De ők úgyse logikus érvek alapján gondolják ezt hanem mert ezt hallották.
Ja mert ő hozzáértő, aham. jó.
Még jó hogy az autós újságírók SOHA nem úgy kapják a kezükbe a kulcsot a dealertől hogy "Aztán csak jót..."
Amúgy nem tudom most hogy van, de a 10 évvel ezelőttiek pl legendásan rohadnak, igaz sokáig nem látszik, mert belül kezdik el, és mire meglátod rajta a herpeszt addigra már elpusztult belülről az egész.
De pl jellemzően német "prémiummárkákon" látni olyat hogy az ajtó kellős közepe rohad. :D
Nem képvisel semmit, a keleti blokk népének valamiért az ült be a fejébe hogy a német az hűűűdejó cucc bármiből. Közben már a 2. világháborúban is inkább marketingértéke volt csak a technikájuknak. :)
Egy autót nem akkor ismersz meg hogy jó kocsi-e, amikor elhozod a szalonból, hanem 15 éves kora, és a 4. tulaj után. :)
Az, hogy egy márka prémium-e vagy sem, azért nagyban attól is függ, hogy a vásárlók, az emberek elismerik-e prémiumnak, státusznak. Egy Dacia lehet például arany ajtókilincsekkel, arany küszöblécekkel ellátva, masszírozós ülésekkel, akkor sem fogják prémiumnak tartani, mert nem így égett be a köztudatba. Ezt sajnos el kell fogadni. Egy prémium autó státuszának erősítése az marketing feladat is, nem csak annyi ,hogy minőséget adsz.
Igazad van, a régi Mercik valóban rohadnak, ez tény és való. A MAzda nem rohad talán? Vagy a régi Honda, Toyota?
Mindegyik rohad, a 2000 környéki Mercik talán legendásan tudnak rohadni.
Azt a státuszt, amit viszont felépítettek a kezdetek óta, nem tudod elvenni. Ténylegesen gyártottak olyan autókat is, amik legendásak lettek, említettem is egyet közülük. A Forma-1-ben is látható a dominanciájuk évek óta, és tudom, ez semmit nem ér a hétköznapi autókhoz viszonyítva, hogy ott hogy teljesítenek, de jelzésértékű, hogy versenyautót is tudnak tervezni. Ha szerinted csak a keleti blokk fétisei ezek a német prémiumok, akkor áruld el nekem, miért van annyi Merci, Audi, BMW az USA-ban is? Miért gyártanak ezen kívül annyi sok autót Közel-Keletre és az arab országokba, illetve a távol-keleti országokba is?
Egy japán prémium azért nem fog itt sosem versenyezni ebben a régióban, mert bár lehet kevésbé szervizigényesek valamivel, mint egy német, de nem kapod meg azt a kényelmet és azt a felszereltségi szintet, mint egy németnél. Az milyen már, hogy egy LExust e kell fogadnom, hogy adott felszereltségi szinten ez van benne és kész, se egy választható felni, se extra lista stb, míg egy német prémiumot bármilyen változatában szabadon konfigurálhatok, azt teszek bele, amit fontosnak tartok. Olyan üléshuzattal, amilyennel akarok. NEm kell azon varriálnom, hogyha bézs üléshuzat kell nekem, akkor csak a legfelső felszereltségi szint mellett kapom meg, mint a japánoknál. Magyarázhatod itt, hogy ennyire meg annyira f.s, a tények nem téged igazolnak. Lepontozhatsz nyugodtan, írhatsz még kommenteket, attól még többen keresnek Merciket, mint Lexusokat.
Na akkor tulajdonképpen beláttad hogy a prémiumság ezen a szinten szinte nem több mint marketing, és annak hisszük kérdése :)
A mazdák most rohadnak, de manapság már minden autó szemétrevaló sajnos.
a régi hondák toyoták? a toyoták nem annyira, de a japán kívül rohad, külső küszöb, sárvédőív, a mercik meg belül, szerkezetileg.
A versenyautóépítés az más, manapság az nem szól másról mint a kiskapuk kereséséről, trükközésről. Amúgy unoma dominanciájukat, bár akárki dominálna ugyanígy azt utálnám. mint anno uncsi volt MSC, és a ferrari. :)
Amcsik meg MINDENT kajálnak ami európai, mert az az ő szemükben valami marhaegzotikus világ lehet.
De komolyan ha van olyan usa autó aminek volt európai verziója, akkor az európai változat elemeit ebayen szép lóvékért el lehet adni. :)
Szabadon konfigurálhatsz?
Vegyél már akkor lécci, germán prémiumot ABS,ASR, meg minden hárombetűs sofőrbutító rásegítő hülyeség nélkül. :)
Viccet félretéve. Attól még hogy a többség azt hiszi, még nem attól lesz jó. De ha a te elvedet követjük,akkor nagy bátorsággal ki lehetne jelenteni, hogy a lakodalmas zene az audio élmények non plus ultrája, mert országos mérések, és közvéleménykutatások szerint azt hallgatják a legtöbben? :D
Nem pontoztalak sehogyan sem, amúgy. Tökjól elvitázunk, nem fogok pontozással szarakodni ilyen esetben, mert nem egyezik a véleményünk.
#25. Egészen nyugodtan vehetsz olyan hulladékot magadnak is.
Aztán majd idővel rájössz mennyire helytálló a véleményem.
Látok elég ilyen selejtet a közvetlen környezetemben ahhoz hogy röhögjek rajtad. :D
Tudnék mesélni vastagon ezekről. De úgyis azt hiszel amit akarsz. ;)
Nézd! Amiket írsz, az igazából a te személyes elveiden alapuló kimagyarázása a dolgoknak.
"A mazdák most rohadnak, de manapság már minden autó szemétrevaló sajnos."
Most??? Mindig is rohadtak. A 2000 környéki Mazdák mára ugyanúgy porrá vannak rohadva, mint az akkori Mercik. Szerinted miért árulnak egy átlag Mazda 6-ost 5-600 ezerért? Egy ugyanennyi idős hasonló kategóriájú autó drágább.
"de a japán kívül rohad, külső küszöb, sárvédőív, a mercik meg belül, szerkezetileg."
Ne haragudj, de ez egyszerűen baromság. Amelyik autó kívülről rohad, annak már az alváza, futóműve is teljesen szét van rohadva. Általános igazság, hogyha kívül a sárvédőknél rozsdás egy autó, az alul már rég szét van rohadva, mert az kapja a legnagyobb strapát, onnantól csak terjed.
"Amcsik meg MINDENT kajálnak ami európai, mert az az ő szemükben valami marhaegzotikus világ lehet."
Ezt is csak te gondolod így. Az amerikaiak annak ellenére veszik ezeket az európai prémiumokat, hogy nekik is rengeteg legendás saját autójuk van, mint például a régi Jeep-ek, Hummer, Ford Mustang, Chevrolet Corvette, Caddilac, Chysler 300, Ford F150, Raptor, Dodge Challenger, Viper stb. Ráadásul az amerikaiaknak van egy ilyen fétisük, hogy csak hatalmas autókat szeretnek többnyire vásárolni, és nagy benzines motorral. A dízelt nem nagyon ismerik :D
Nem haragszom, de NEM baromság. a merciknél tényleg így van.
De megnézel mondjuk egy régi hondát, külső küszöb, sárvédőív porlad, de alatta a középső küszöb-belső küszöb, doblemez nagyonsok példányon meglepően egyben van.
És ezt ne próbáld nekem megmagyarázni, mert rengeteg ilyen alatt feküdtem, és tártam fel.
Nem csak én gondolom így, hanem egész amerika így gondolja.
Ők pont ugyanúgy álmodnak arról hogy hűű európába mehetnek, európai kocsit vehetnek, mint ahogy az európai vágyja Californiát, és hogy egy tepsi kabrióval autózzon bele az ottani naplementébe. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!