Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem kezdik el kitiltani...

Miért nem kezdik el kitiltani a katalizátor nélküli, valamint az euró 1 motorral szerelt autókat?

Figyelt kérdés

2020. márc. 31. 20:10
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Mert nem ugy van hogy ticcsák be... 96 tól euró 2-van, számold meg mennyi autót látsz ami 96 előtti, elég elenyésző a számuk.
2020. márc. 31. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
45%
Mit zavar az téged, ha egy kocsinak nincs katalizátora? Az én kocsim is ilyen. Ja bocs, az enyém euro nullás ráadásul. És ez az autó a mindenem, és tuti nem cserélném el semmire se. Ha egyszer ki is tiltanák őket mindenhonnan, pont nem érdekelne, addig vezetném, ameddig szét nem esik. Majd ha lesz neked is ilyen autód, akkor nem fog ilyen hülyeségeken járni az eszed.
2020. márc. 31. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
33%
Mert.
2020. márc. 31. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
29%
Azé,mert csórók vagyun azéé.
2020. márc. 31. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
72%

Miért nem kezdik el kitiltani az euro IV-től a 200 ezer km felett futott autókat?

Sokkal büdösebbek, mint a régi euro 0-sok.

Egy 1995-ös autó nem zabálta az olajat 150000 km után, mint a kb 2000 utáni sok német trágyadomb.

2020. márc. 31. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
81%
Szóval akkor vigyék bontóba a több milliós, tízmilliós youngtimer, oldtimer OT-s autókat? :D
2020. márc. 31. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
92%

Mert annyira kevés fut belőlük, hogy nem számítana semmit környezetvédelmi szemszögből. Ellenben emberek életét tenné tönkre, nem viccből járnak egyesek euro1-es autókkal.

Felette meg azért nem tiltják ki az euro2-3 szintűeket, mert megbénulna az ország, a kocsik fele még ebben a kategóriában van.

A kétütemű Trabantok sincsenek kitiltva a mai napig, mert már nincsenek is az utakon, nincs mit kitiltani.


Nem is emlékszem már mikor ültem vagy láttam utoljára kati nélküli autót. Nyilván a Ladákon kívül, bár előző nyáron egy öreg papa repesztett egy 120-as Skodával.

Az összes romhalmaz, őskövület autó amit az utainkon látsz már euro2-es. Tehát nincs mit kitiltani euro1 néven.

2020. márc. 31. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
24%

7-es jól összefoglalta a dolgot.

Ma láttam egy régi Ladát. Kevés E1-, vagy E0 van már.

2020. márc. 31. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
80%

7-esnek van igaza!

2-3 évente látok egy kétütemű Trabantot (nem veterán autót). Kit zavarnak? Senkit.

2020. ápr. 1. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Itt nem csak trabantrol van szó hanem fut egy csomó 90 körüli vagy előtti füstös dízel...
2020. ápr. 1. 08:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!