Miért nem kezdik el kitiltani a katalizátor nélküli, valamint az euró 1 motorral szerelt autókat?
Miért nem kezdik el kitiltani az euro IV-től a 200 ezer km felett futott autókat?
Sokkal büdösebbek, mint a régi euro 0-sok.
Egy 1995-ös autó nem zabálta az olajat 150000 km után, mint a kb 2000 utáni sok német trágyadomb.
Mert annyira kevés fut belőlük, hogy nem számítana semmit környezetvédelmi szemszögből. Ellenben emberek életét tenné tönkre, nem viccből járnak egyesek euro1-es autókkal.
Felette meg azért nem tiltják ki az euro2-3 szintűeket, mert megbénulna az ország, a kocsik fele még ebben a kategóriában van.
A kétütemű Trabantok sincsenek kitiltva a mai napig, mert már nincsenek is az utakon, nincs mit kitiltani.
Nem is emlékszem már mikor ültem vagy láttam utoljára kati nélküli autót. Nyilván a Ladákon kívül, bár előző nyáron egy öreg papa repesztett egy 120-as Skodával.
Az összes romhalmaz, őskövület autó amit az utainkon látsz már euro2-es. Tehát nincs mit kitiltani euro1 néven.
7-es jól összefoglalta a dolgot.
Ma láttam egy régi Ladát. Kevés E1-, vagy E0 van már.
7-esnek van igaza!
2-3 évente látok egy kétütemű Trabantot (nem veterán autót). Kit zavarnak? Senkit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!