Mennyi Aleko/Oltcit/Tavria lehet még forgalomban? Mikor látáttok utoljára valamelyiket? Miért tűntek el ezek jóval hamarabb mint a többi szocialista autó?
Eszerint tavaly Tavriából 77 db volt forgalomban. A többiből olyan még kevesebb lehet, mert a listára sem került fel.
"Miért tűntek el ezek jóval hamarabb mint a többi szocialista autó?"
Azert mert a szocializmus legszarabb/leghulladékabb autó voltak ezek amiket nem lett volna szabad legyártani sem.......talán még a zaporozsec híres/hírhedt nívóját is sikerült alul mulnia egy kettőnek.......
Utoljára 2002 környékén láttam Tavriát, Olcitit legelőször 1990-ben láttam, utána a 2000-es évekig ritkán, azóta sem. Aleko-t láttam 1-2-t menni, de nagyon figyelni kell, hogy észrevegye az ember...
A legrosszabb a háromból az Olcit, majd a Tavria, és az Aleko.
Ezek fénykorukban sem voltak tömegautók nálunk. Elvétve lehetett látni egy-egy példányt. Ennek az lehet az oka, hogy viszonylag későn kezdték őket gyártani. 80-as évek vége, 90-es évek. Közbe jött egy rendszerváltás és sokkal jobb autók jöttek be nyugatról, felhígítva a piacot. Ha már a 70-es évek elején elkezdik gyártani, valószínű nálunk is több lett volna ezekből.
Alekoja volt a szomszédunknak, nagyjából az ezredforduló környékén. Tényleg hangra pont olyan volt az autó mint egy Lada, ami nem csoda. Olcitot, Tavriát nem is tudom megmondani hogy mikor és hol láttam utoljára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!