Levegős dízel üzemanyag rendszer?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De van tápszivattyú ami szívja és nyomja a gázolajat.
A rendszerről és a működéséről pedig sok cikk van fenn.
Ha megérted a működését akkor már eltudod képzelni a hibáit is.
A tankból a tápszivattyúig szívja , utána pedig nyomja a gázolajat és itt lenni kell egy bizonyos nyomásnak is lenni. Ezt egy nyomástartó szelep biztosítja.
Ha kifogyik a gázolaj vagy fellazul, eltörik a szívóág akkor levegőt szív .
Ahol nyomásnak kell lenni ott valahol kikell engedni a levegőt a rendszerből, ez a légtelenítés.
De a modernebb rendszerek már saját magukat légtelenítik le, nem kell kézzel ezt csinálni.
De csak akkor tudja ezt is ha ne szív további levegőt be, mert akkor levegős lesz továbbra is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nincs olyan, hogy légteleníti magát, hogyha nem lazítasz meg egy csatlakozást sem. A régi dízelekben azért volt kézi tápszivattyú, mert nem volt elektromos átemelőszivattyú, ami a mai autók egy részében van, bár most is van csomó, amelyikben közvetlenül a CR szivattyú szívja a tankból. És a régi dízelekben is legfeljebb a szűrőházat tudtad vele felpumpálni az adagolóig, utána lehetett tovább bűvészkedni.
Kialakulhat bármilyen hibás csatlakozásnál, ha repedt egy nyomócső, vagy üzemanyagcső, vagy ha kopottak, hibásak a nyomástartó szelepek, membránok, de akkor is, ha már magában a tartályban levegőt szív, bármi miatt. Ha nem indul az autó, és sokáig gyötröd vele, akkor azon alkatrészek mehetnek tönkre, amiket csak a gázolaj ken, tipikusan a forgóelosztós adagolók és a CR szivattyúk, PD elemek ilyenek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
3-as válaszoló vagyok, nem kérdöjelezem meg a 4 - es válaszlót. èn így tudtam, ahogy leírtam.
ha tévedtem, bocsànat!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!