Mitől ugrál a gyújtás szög? Mitől van utógyújtásom?
Van egy Opel Astra F 1.6 16V (X16XEL) autóm. Az autó torpan(nem rángat) kigyorsításnál pl lámpánál egyesben, és durrog gázelvételnél mint valami versenyautó. Op- commal néztük az élő adatokat és a Spark Angle to TDC( Top Dead Centre) ugrál 3 és 10 között alapjáraton, majd gázadásra felmegy 27-30 ig, gázelvételnél -10 ig is.
Amik cserélve lettek új alkatrészre :
Gyertyák
Gyújtáselosztó(ez már nem rotoros)
Gyújtókábelek
Vezérlés kompletten(ellenőrizve hogy jelen van e)
Vezérműtengely jeladó
Főtengely jeladó
Lambdaszonda
MAP Szenzor
Vízhőfok jeladó
Beszívott levegő hőmérséklet jeladó
EGR szelep
Minden vákuum cső
Amik eddig nem :
Alapjárati léptetőmotor
Folytószelep állás érzékelő
Kopogás érzékelő.
A fő és vezérműtengely jeladó kábeleit végigkövettem az ecu-ig és nincs sehol szakadás vagy testelés.
Mi a jó Istentől mehet el még a gyújtás? Az autó hibakódnak az Crankshaft Position sensor-Incorrect RPM signal-t írja, de az ahogy írtam cserélve lett. Lehetséges hogy valamelyik előző tulajnak módosítottak valamit az ECU-n hogy durrogjon? Ja igen, még annyi hogy főtengely jel nélkül is beindul az autó (jeladó és tárcsa nélkül) és úgy is ugyanezt produkálja. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!