Miért dadog az Opel?
Van nekem egy 1.4es benzines G astrám.
Egy ideje elkezdte, hogy alacsony fodulaton dadog, rángat. 2000 körül kezd jó lenni, felette nem csinálja.
Elég zavaró, mivel próbálok vigyázni rá ezért 2000 alatt tartom mindig a fordulatot. De így meg ugye dadog. Nem szoktam taposni neki, 1500 körül használom, városban is 5.ben van. Olaj mindig töltve van, ez sem lehet gond.
A magadfajta fotelfizikus miatt nem mer lassan az ember használtautót venni.
Miről beszélsz???
Miért ártana egy BENZINES autónak, ha pörgeted? Konkrétan ott érzi jól magát. Szerintem az Opel mérnökei hülyék? Vagy miért 4000+ fordulatnál van a max nyomatéka? (pontosan nem tudom fejből mennyi). Szerinted ha ártana az autónak a magas fordulat, akkor egyáltalán lehetne magas fordulaton vezetni?
Szét kínzod azt az autót. Nem ég el rendesen az üzemanyag + erőlködik a motor.
Te konkrétan úgy használod a benzines autódat, mintha dízel lenne.
Hasonló karaktersiztikájú autót alapból úgy váltok, hogy 2000 alá ne is essen vissza a fordulat.
Menj el valamerre tegyél meg egy jó 20-30 km-t 4000 körül jobb lesz hidd el
Most még csak dadog.
Majd ha már be sem fog indulni, akkor tényleg elgondolkodhatsz az 1500-as fordulat "hasznáról".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!