Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Csak én gondolom, hogy a...

Csak én gondolom, hogy a német autóipar pusztán az autók mostani minősége miatt van recesszióban?

Figyelt kérdés

Szerintem a mostani és pár éves német alsó és középkategóriás autók baromi rosszak, ahhoz képest drágán...

A luxus autók meg nagyon semmilyenek, sok konkurenshez képest.


Azt is gondolom, hogy a francia, koreai, de még a francia-román (Dacia) autók is jobb ár/érték arányt biztosítanak...


Pl. egy Kia sokkal olcsóbb mint egy német autó, de közel ugyanazt a minőséget hozza... Kompromisszum, hogy általában csúnya, de mostani németek sem valami szépek. A Citroen kicsit olcsóbb mint egy hasonló kategóriás német autó, de kicsit jobb is...

Egy Dacia sokkal rosszabb mint egy német autó, de ár/érték aránya így is jobb... Azt tudja amit tud, elvisz helyekre és ennyi, de ennyibe is kerül.


A japán autók pedig eddig is konkurenciát jelentettek a németeknek, és továbbra is azok.

De az elmúlt 1-2 évben szerintem Ők jobbam tartották a rájuk jellemző minőséget.


2020. márc. 9. 14:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
22%

Igen, ezt csak te gondolod így!


A német autóipart nem lehet egy kalap alá venni! Még mindig nem mindegy hogy Volkswagen vagy BMW...!


A BMW és a Mercedes még mindig prémium anyaghasználatot és összeszerelést ad!


Meg szerintem te azt is elfelejtetted hogy nagyban függ a dolog a felszereltségtől! Ha fapadosan veszel meg egy BMW-t akkor közel sem fogod azt érezni amit full extrásan éreznél benne!

2020. márc. 9. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
84%

Egyébként nem a minőség hanem a telítettség miatt van recceszióban!


Ma már nagyon sokan gyártanak autókat, ezért telített nagyon a piac.

2020. márc. 9. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Igen, de szerintem az ár/érték egyik németnél sem jó...

Ha full extrásan veszed a bömöst, akkor is jóval többet fizetsz "ugyanazért", mintha japán, olasz vagy brit luxus autót vennél, csak még ízléstelen kisugárzást is kapsz mellé...


Persze nem kell velem egyetérteni, pont azért írtam ki a kérdést mert érdekelnek a vélemények.

2020. márc. 9. 15:05
 4/12 anonim ***** válasza:
88%

Kisebb tőke van mögöttük, kutatás&fejlesztés sokat elvisz belőle. Ha megnézed Volvót, az új formatervük és rohamos innovációjuk csak a kínai tulajdonosnak köszönhetőek.

Ennyit tesz, hogy mekkora a piaca. Az összes európai gyártó bajban van, próbálnak betőrni a kínai piacra.

2020. márc. 9. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
69%

VW csoport szerintem is le van maradva, mint a borravaló. Normális elektromos autójuk nincs, az id3-al csak a szenvedés megy egyelőre, és ahogy mondod te is, még hagyományos autók terén is ár/érték arányban sehol sincsenek a koreaiakhoz képest. 8 milliós Skodákkal nehéz lesz megtartani a piacot a Hyundaial meg Kiával szemben. Innováció nulla, semmi olyasmit nem tesznek le az asztalra, mint a Tesla, vagy pl. a Mazda új diesotto mottorja.


Ezek jelenleg csak a régi hírükből élnek, semmi másból. Ugyanakkor a Mercedes / BMW párosról ugyanez nem mondható el szerintem, szóval ez nem vonatkozik az egész német autóiparra.

2020. márc. 9. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
19%

"Ha full extrásan veszed a bömöst, akkor is jóval többet fizetsz "ugyanazért", mintha japán, olasz vagy brit luxus autót vennél, csak még ízléstelen kisugárzást is kapsz mellé..."

Milyen japán ( olasz, brit) autót tudsz a BMW, Mercedes mellé tenni, ami hasonlóan finom belső kidolgozású, zaj és rugózási komfortú?

Egyébként ha nem tetszik a német. Vegyél olaszt, japánt, britet.

Az a bajod, hogy nem kapsz mercedeszt swift áron?

2020. márc. 9. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
66%

#6

Lexus, Jaguar, Maserati.

2020. márc. 9. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
67%

A német autók nem jók, egyre rosszabbak, de a többi nemzet autói sem jók, tehát ez nem lehet a recesszió oka. Főleg a francia, olasz, brit autók még mindig a katasztrófa kategóriát képviselik, a koreai és japán autóknak is megvannak a gyenge pontjai.

A recesszió oka az új kibocsátási normákra átállás, ami miatt rengeteg új modellt nem tudtak kiadni, valamint az új hajtás fejlesztése hatalmas költséget jelent a gyártóknak ami drágítja a kocsikat.

Ezen kívül Kínában történelmi okok miatt német autól simán lenyomják a Japán autókat, viszont Kína recesszióban van autóeladások terén, ez pedig a német gyártók eladásaira is kihat.

2020. márc. 9. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
69%

A fő probléma az európai (és más autógyártóknak is) a környezetvédelmi normák ésszerűtlensége, amikkel már régen visszás hatást értünk el.

A belső égésű motorok fogyasztásánál már kb 10 éve elértek a csúcsra, innentől már csak fingreszelés zajlik, ami a komfort és a tartósság rovására megy, cserébe még baromi sokba is kerül.

Az elektromos autókat meg kár emlegetni, nagyon kicsike piacot jelentenek és ez is telített. Nem véletlenül szenved a Tesla sem.

2020. márc. 9. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%

A német autóipar hatalmas ütést kapott az USA-tól.

Mint kiderült, szinte mindegyik márka csalt dízeleik környezrtvédelmi norna értékeikkel, de azt mégis úgy állították be, hogy a Volkswagen vigye a balhét.

Ehhez hozzá jött az, hogy a német autók többsége dízelmotorra lett fejlesztve.

A dízel botrány miatt szorult recesszióba német autóipar, nem illdomos beszélni róla,de valószínűleg egy tervezett gszdasági csapásmérés történt

2020. márc. 9. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!