1.9 pdtdi mi okozhatja a gyengeséget?
1.9 pdtdi 131hp padolva volt és csak 110hp-t mértek a Rigotech-nél. És chippel csak azzal hogy a gyári értéket elérje jelentősen megnő a fogyasztás, ezért szeretném megtalálni a gyengülés okát.
2001 es Passat b5 310 000km . Nyilván nem mai autó de örülnék neki hogyha meg tudnám találni az okot.Szívótorok kitakarítva,cooler csövek nem eresztenek,geometria könnyen mozog , vcds a turbónyomásra 1, teljesgázon 2 bar-t mutatott. Egr lefalazva,kiírva ,vákuum van. Kompresszió hiány miatt elveszhet az a 20 ló úgy hogy pöccre indul,és nem füstöl az autó? Egy-két tippet szeretnék kérni hogy milyen okai lehetnek.
Attól még könnyen indul ha kevés a kompresszió. Persze megkellene mérni.
De az egr-t nem kellene lefalazni, mert azzal együtt működik jól a motor.
Én azt is javaslom hogy lekell venni a tankot kitakaritani, a szívócsövet levegővel kinyomatni.
Az enyémnek ilyen baja volt.
Ezer okot lehetne felsorolni.
Méress egy sűrítési végnyomást, az legyen az első.
Szia.
A szívótorok ok, hogy kitakarítva, de ki kellene pucoltatni a szelepeknél is dióhéjjal. 310000 után ott a keresztmetszet 20%-kal biztos kisebb. Ezen kívül gallyra ment pd elem is okozhat gyengeséget, azt is le kellene méretni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!