Mit tanácsoltok az alábbi helyzetben?
Adott egy 1.9 pdtdi motor 350000 kmrrel. Vizet,olajat nem eszi, ereje meg van. Most jön a kérdés lényege: Hidrotőke szerű csattogás jön belőle. Akkor kezd rá, amikor éppen kedve tartja(hideg meleg motornál egyaránt ).A hidrotőke, a vezérműtengely,Illetve a vezérműtengely csapágyai 20 ezerrel ezelőtt lettek benne cserélve. Azóta is csinálja. Találtam egy hozzáértő szerelőt, aki szerint 2 variáció lehet:
1.Filléres csavar csere ,ami a Himba végén található, és a pd elemeket mozgatja, az kophatott el.
2. Szelepek is csattok hatnak úgy szerinte.
A második a rosszabb, költségesebb verzió, mert haver szerint lehet többet árt a szelepcsere, Hengerfej síkbahúzása, mint használ. Illetve ő azért is ellenzi mert ,hogy akkor úgymond a motor nincs össze kopva. Tehát a dugattyú, gyűrűje nincs összhangban, összekopva az új szelepekkel, síkbahúzott hengerfejjel. Emiatt beüthet szerinte egy nagyobb krakk, mint például elkezdi enni az olajat ,amit ugye most nem eszik. Mert ,hogy a motor felső része Új null kilométeres előtt produkál, az alsó része pedig már 350 000-et futott. Mit tanácsoltok ebben az esetben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!