Tudnátok ajánlani 50 ccm-es naked/utcai típusú motort?
Figyelt kérdés
Nem tudom van-e ennek piaca, őszintén szólva nem nagyon találtam semmi érdemlegest. Ha tudtok ilyen fajta motort, akkor légyszi osszátok már meg velem, nem ártana olyan, ami azért nem fehér holló számba megy. Enduro, supermoto nálam nem játszik, mert nagyon magas ülésmagasságú gépek, sportmotortól kicsit tartok a kényelmetlen üléspozíció miatt, a Simsonok elképesztő drágák ahhoz képest, hogy milyen öreg gépek, és szervízigényesek is, robogó meg nem kell.2020. febr. 29. 21:49
2/4 anonim válasza:
Hát erre azt tudom mondani a leginkább, hogy tegyél A1-et és akkor megnyílnak a lehetőségek, ha mindenképp szeretnél 50cc-nél maradni, akkor elég nehéz ügy. Nakedba nem nagyon tudok ilyen motort, amit ajánlanék is. A legkönnyebb dolgod akkor lenne, ha kipróbálnál egy Aprilia RS50-et és azt mondanád, hogy kényelmes. Ez nem hiszem, hogy így lesz, így mindennapi felhasználásra még mindig maradék az enduro/supermoto kategóriánál, ugyanis lehet ezekhez ültető szettet venni, nyilván plusz kiadás, de nem borsos áruk van, megfizethető. Szerintem azon a szíváson kívül, hogy jogsit kell tenned A1-re, csak nyersz vele utána. Mert meg fogod tudni találni a neked való motort, ez 100%, gyorsabb, kényelmesebb és minőségibb motorok közül válogathatsz.
3/4 A kérdező kommentje:
Megmondom őszintén, én az A1 kategóriát eléggé feleslegesnek tartom, legalábbis az én koromban (21 leszek tavasszal). Nincs motoros tapasztalatom, ezért azt terveztem, hogy mivel a B-s jogsim megvan, veszek majd most nyárra egy kis motort, az alapokat megtanulom, meg megtapasztalom, hogy lesz-e igényem utána nagyobb vasra. Egyrészt most még pénzem sem lenne nagyobb motorra, illetve a jogsi árát is bele kéne kalkulálni. Ha bejön majd ez az egész motorosdi, akkor jövő ilyenkor leteszem az A2-őt, azzal már sokkal több lehetőségem lenne, mint az A1-el. Azért is kerestem volna kis naked-et, mert a nagyobbak közül is ezek imponálnak számomra a legjobban. Viszont ha ennek nincs piaca, márpedig nincs, akkor TZR 50-re gondoltam. Az a baj, hogy ez nem a legkényelmesebb elvileg, de még mindig inkább egy ilyen, mint egy magas enduro. Ez legalább rendes utcai gép, nyilván nem hosszú túrákra kéne egy 50-es kismotor, szóval csak elviselem valahogy a kényelmetlenségét... Amitől még tartok, hogy elvileg ezeknek a sportmotoroknak, még ha csak 50-esek is, más vezetési stílust igényelnek, amit én laikusként furcsállok, szóval erről valaki felvilágosíthatna. Meg ha ezzel megtanulnék motorozni, utána mennyire lenne más, nehezebb stílus a naked-re átszokni...
2020. márc. 1. 10:26
4/4 anonim válasza:
Elöre vagy dőlve, magasan van a feneked, sok súly nehezedik a csuklódra, nagy a fordulókörük. A mindennapokban kicsit küzdelmesebb velük, de sokan ilyenekkel járnak. Én azt mondom, hogy ha fontos a kényelem meg a praktikum akkor ne ugorj bele, egy supermoto sokkal közelebb áll egy nakedhez, arról nem is beszélve, hogy a futóműve pont jó lesz a magyar utakra, meg városba, a tzr és társai meg lerázzák a vesédet. Robogó amúgy egyáltalán nem lenne hülyeség, ha egy komolyabbat néznél, szerintem kezdő motorosnál úgyis az a lényeg, hogy beleszokjon a forgalomba, megtanuljon motorosként közlekedni, felismerje a szituációkat, megtanuld hogy mikor látnak, mikor nem, hogy mit tehetsz meg és mit nem, erre tökéletes egy robogó. Egy Aerox, SR50, Runner, F12, elég jó gépek, úgy értem hogy tényleg minden van hozzá, gyárilag is erősek, és egy jó csomag mindegyik, tehát lehet élvezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!