Hol lehet zárlat/ vagy hol testel le az áram?
Pár kérdéssel ezelőtt kiírtam hogy nem indul valamiért a Simson S51.
Most már addig elhaladtam hogy valahogy elindul. Viszont arra lettem figyelmes hogy ha töltő/akkumulátor feszültséget mérek rajta akkor a multiméter elkezd villogni 20v-os egyenáramú tartományban. Hol átmegy mínuszba hol pluszban van de folyamat villog váltogatja az értékeket hol plusz 14v(!!) hol mínusz 6v. Ezt kettő multiméterrel ellenőriztem tehát nem a mérőműszerben van a hiba. Lekötöttem a töltőtekercs 2 darab kábelét a rendszerből és ugyanez a probléma lép fel. Valahol áthúzna úgymond a gyújtás? A rendszer 6v-os. Új gyújtótekercs új kondenzátor új világító tekercs illetve a gyújtástól feljövő kábel köteg is új. Mi lehet a gond?
Az ez előtti kérdésekben nem írtam viszont mostmár elkezdett gondolkodtatni a következő.
Régebben is produkálta azt a tünetet hogy nem indult a motor. Ezt egy kondenzátor csere akkor megoldotta viszont amikor leszedtem a lendítőkereket egy barátom szemügyre vette majd megállapította hogy az egyik mágnes el van repedve. Mégpedig úgy hogy ha a lendítőkerék belsejét mindenki maga felé fordítja akkor látható egy függőleges repedés pont az egyik tekercs közepén. Nem tudom, hogy ez okozhatja-e a problémát. Mert ha teljesen el van repedve akkor a 6 észak-dél helyett több van.
Érdemes volna kipróbálni egy másik lendkerékkel?
Tervezek még egy új gyújtó transzformátor cserét.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!