Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ismertek olyan műhelyt Budapes...

Ismertek olyan műhelyt Budapest környékén akik korrekt áron újítanak fel motorblokkot, és adott esetben tudnak segíteni bontott blokk beépítésben?

Figyelt kérdés
Ford Focus 1.8 tddi autóról lenne szó. Nagyon csúnya hajtókarcsapágyas hangja van, véleményünk szerint nem megfelelő olajnyomásra vezethető vissza a probléma. Sokan írták, hogy a motorfelújítás nagyon drága, érdemesebb inkább bontott blokkban gondolkodni, csak itt nálunk ezt senki nem vállalja. Én a felújítást is kifizetném, de ésszerű kereteken belül (2-300 ezer max) mert ez egy 20 éves autó. Olvasgatom itt a fórumokat és sokan még írják is a bontott motor beépítése nem nagy kunszt egy jó szerelő fél nap alatt megcsinálja stb. Nem tudom igaz e ez a dolog, de érdekelne milyen lehetőségeim vannak mert előzőleg sokat költöttem a kocsira, új gumik is vannak rajta stb. Sajnálnám fillérekért eladni.
2020. febr. 21. 14:13
 1/7 anonim ***** válasza:
keress egy ford bontót..ha van lehetőségük, akkor bevállalják a motorcserét.
2020. febr. 21. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Akit én ismerek, annak is tele van hasonló autókkal az udvara.

Egy fűzött blokk kell, lebonatani a régit, be az újat, majd összerakni a régi hengerfejjel.

Nem volt cserélve az olaj, vagy rossz olajjal volt járatva?

Csináltam már ilyet, csak kisebb motorokkal, a tiédnek a hengerfeje is öntöttvas. Nehéz mint a qrvaélet. Egyedül nem bírnám.

2020. febr. 21. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Egyik se. Évente vagy 8 ezer kilométerenként gyári Ford, később mobil 1 olajjal lett feltöltve. Olajat sose fogyasztotta, hűtőfolyadék tiszta volt. Azt nem tudom a korábbi tulajok hogy bántak vele, de én nem sajnáltam rá a pénzt. A problémát az okozta véleményem szerint, hogy az olajnyomás lámpa időnként villogott. Rendszertelenül és sose folyamatosan csak egy pillanatra villant fel. Gombacsere, nyomásmérés soroljam? Nem találtak hibát, de én arra is gondoltam, hogy a szerelő nem nézett alaposabban utána. Mindegy ez a jelenlegi helyzet szempontjából.
2020. febr. 21. 16:56
 4/7 A kérdező kommentje:
A gyömrői Úti ford bontónak már írtam, tömör válasz: Nincs ehhez a motorkódú autóhoz blokk(c9dc). Valakinek tanácsa ki foglalkozik még ilyesmivel?
2020. febr. 21. 16:58
 5/7 anonim ***** válasza:
58%

párszor már írtál evvel a Forddal kapcsolatban ide, akkor is azt mondtam, szar az az olaj, amit beleöntöttél. Valami 5/30-ast, ha jól emlékszem.

De ha ennyire jól tudod, mi kell az autódba, akkor javíttasd meg, és hajtsd továbbra is ugyanavval a vízzel.

Aztán 50 ezer múlva ugyanott elszel, ahonnan indultál.

Dízel, túl hamar felváltasz a nagy nyomaték miatt, és kalap szart ér az olajad az autódban.

Minden esetben emiatt döglik meg a hajtókarcs+csapágy.

Tessék, itt egy cikk:

[link]

2020. febr. 21. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
A kérdésem nem erre vonatkozott. Még mindig nem érted hogy a problémát nem az olaj okozta. Volt benne traktorolaj is azzal is felvillant az olajnyomás lámpa. Az alap probléma ami ezt előidézhette lehet olajszivattyú, szìvócső kimozdulás(utána olvasva kiderült ez tìpushiba hogy vacak az egész csőrendszer, többen házilag megerősítették) , szennyeződés, tömìtetlenség vagy ezek valamilyen kombinációja.
2020. febr. 22. 05:58
 7/7 A kérdező kommentje:
Továbbá tudom hogy kell használni a diesel autót. Hidegen szigorúan 2000 alatt váltani, viszont üzemmeleg motorral pörgetni kell szépen. Terhelés után alapjáraton hűteni a turbót leállìtás előtt. Nem ma kezdtem ember. 23 éve csak diesel autót használunk. Nekem nem kell előadnod magad.
2020. febr. 22. 06:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!