Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lett valami baja a turbónak?

Lett valami baja a turbónak?

Figyelt kérdés
Kicsit aggódok amiatt hogy megelőztem egy autót,nyomtam a gázt rendesen és amint hazaértem mindjárt állítottam le a motort.nem e lett így valami probléma

2020. febr. 14. 12:09
 1/9 anonim ***** válasza:

Nem szerencsés, de most egy alkalom miatt ne aggódj.

Ha mindig így csinálod, akkor valszeg hamarabb tönkre megy, de ennyitől nem lett baj.

2020. febr. 14. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
72%

Nincs semmi baj, ne aggódj!

A napi három autó leelőzése még megengedett. Sőt a korai leállítás sem gond.

Jut eszembe: a kutyák jól vannak, és a kertajtót bezártad?

2020. febr. 14. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha ennyitől baja lenne, akkor az autógyártó csődbe ment volna.
2020. febr. 14. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a megnyugtató válaszokat :)
2020. febr. 14. 12:36
 5/9 anonim ***** válasza:
Én is nem rég vettem turbós autót. KB 2 hét volt mire megszoktam, hogy nem állítom le a motort egyből mikor megállok.
2020. febr. 14. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Huzamos, nagy terhelés után kell járatni a motort hogy a turbó vissza tudjon hülni.
2020. febr. 14. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
0km óta nálad van? mert ha használtan vásároltad akkor fölösleges aggódni , kapott az már eleget az előző tulajoktól
2020. febr. 14. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Mások így használják 15 évig az autójukat, aztán eladják neked, mint megkímélt autó. Nem lesz attól baja, ha egyszer egyből leállítod, de megsúgom, ha ezerszer ezt csinálnád, akkor sem lenne érezhető baja.
2020. febr. 14. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Ha nem a házatok előtt történt a padlógázas előzés majd satufék-leállítás, akkor semmi baja nem lesz. Sokan jobb félni mint megijedni alapon, mert hallanak rengeteg marhaságot, túlzásba viszik ezt a hűtögetős történetet. Normál, városi használat után totál felesleges külön hűtögetni. 340.000km óta van turbós autóm, soha nem hűtögettem és láss csodát még nem esett szét a turbóm. Tartós hegymenet után, vagy autópályán, benzinkúton célszerű hűteni. De ekkor sem kell hosszú percekig mozdulatlanul ülve az autóban várni, hogy lehűljön, mint ahogy egyesek ezt is előszeretettel túlzásba viszik. Legfeljebb egy perc bővel elég, hiszen a kihajtósávban sem nyomod már a gázt, már akkor elkezd hűlni.
2020. febr. 14. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!