Suzuki ignisről kinek mi a véleménye, tapasztalata?
Melyik generációról?
Rokonnak van 2005-ös, 125.000 km van benne.
Rövid távon, A-ból B-be autónak való.
Olcsó műanyagok, vékony lemezek, gyenge fék, akadós váltó, kellemetlen kuplung, 90 felett hatalmas szél és motorzaj, magas fogyasztás. Cserébe a motor megbízható, el is lehet férni benne, és egész jól is megy az 1.5-ös motorral.
Ez a komment eleg fals...
Az 1.3 es az 1.5 ugyanugy megy 100 kmh sebessegig.
A fogyasztasa 6-6.5 liter
A fekeket tekintve blokkolnak a kerekek ha erosebben ralepek....
A muanyagok teny, hogy kopogosak, bar en nem szoktam nezbi, inkabb az utat, se nem kopogtatom
Kellemetlen kuplung?
Hat ez meg mit jelentsen?
Hogy lehet kellemetlen? Erdekes, fejtsd ki
A valto valoban akados lehet, ha eddig meg nem csereltek benne olajat a valtoban.
Amugy az enyeme olajcsere utan most olyan mint a vaj
Fals? Én csak rövidtávú tapasztalataim írtam le egy rokon autójáról amit többször kénytelen voltam vezetni.
A kuplung úgy kellemetlen hogy a fogáspontig könnyű, majd megakad és keményebb lesz.
Teljesen mindegy mit írok, aki szerint ez az “AUTÓ”, úgyis leszól/lepontoz. Egy első generációs Swiftből átülve tényleg jónak tűnik.
Ennyi, ez az én véleményem, tapasztalatom.
Figyelj barátom, ha te mindent tudsz, és mindent jobban tudsz, akkor minek kérdezel?
Az első leírta a véleményét. Neked ezt a véleményt (ami egyébként tény volt, mert az Ignis olyan) nem igazán van jogod falsként beállítani.
A váltó az olajcserétől nem lesz olyan mint a vaj. A váltóbovdenek szeretnek idővel szorulni, egy nagyobb fecskendő műszerolaj, egy hosszű tű, és némi türelem csodát tud tenni vele.
A kuplung tényleg fertelmes, de meg lehet szokni. Kemény, és nagyon kicsi a fogáspont környékén az a tartomány, ahol játszani lehet vele, de ismétlem, megszokható.
Az 1.5 jobban megy 100 alatt is, nem ugyanúgy megy mint az 1.3. A fogyasztás pedig a mesében 6-6.5 vagy vidéken, ahol nincs dugó, jelzőlámpa, és országúton sem mész 80 fölé.
VÁrosban 7.5-8, télen belekarcol a 9-be is.
Ha blokkol a kereked, akkor az csak azt jelenti hogy nincs ABS-ed, és szar gumid van. A fék nagyon gyenge. Mármint úgy gyenge, hogy alulméretezett, nagyon hamar elmelegszik.
Egyszer kellett pályán vészfékezéssel megállnom 160-ról (GPS-szerint ennyi), pár másodperc alatt elmelegedett, érezhetően csökkent a fékhatás, mire meg kellett állni nem hogy nem blokkolt, hanem épp hogy nem szálltam bele a torlódás végén álló seggébe.
A tartós motor bizonyára igaz, és csak nekem nem volt szerencsém, mert 160 000 környékén motorcserés lett, igaz, a szerviz ajánlotta fel egy elrontott hengerfejezés helyett. A váltó nagyon gyatra, a csapágyakat előbb-utóbb mindenkinek cseréltetni kell benne.
Egyébként kedvelem, mert egy olcsón fenntartható igásló, faék egyszerű, otthon is szerelhető elég sok minden.
Kb 150.000-t mentem vele, az összes tankolást feljegyeztem, az írt fogyasztási adatok valósak.
Ertem.
En videken hasznalom, lampa nelkuli varosban es orszaguton. es 6 valamennyit eszik
Szerintem azért kreálta a kérdést hogy akadékoskodjon.
Mindenkivel IS.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!