Első autót mennyiért vennétek? Félek, hogy át fognak vele vágni
5-700 körül van az a kategória, amit 100 ezer körül fel lehet javítani, hogy megbízható és jó autó legyen.
Ami eladó és használt, szinte mind olyan állapotban lesz, hogy kell rá költeni.
5-700 ezer ft az a kategória, ami jó ár-érték arányt képvisel. Hiába vennél meg egy 2-300 ezer ft-ost, arra is kell átírás, biztosítás stb. nem leszel vele előrébb, mivel a végére maximum 1-200 ezer ft-ot spórolsz és a végére lesz egy megbízhatatlan szar és öreg autód.
Ez az 5-700, esetleg 800 ezres kategória az, amiből érdemes jelenleg nézelődni, főleg japán autókat 2003 utánit. Érdemes kisebb autókat nézni, pl. suzuki swift 2005-től, suzuki ignis, wagon R bármelyik másik suzuki,
esetleg honda, toyota, azon belül is akár yaris, jazz stb.
Esetleg opel astra G, szintén ajánlott.
A megbízható típusok általában drágábbak.
De vannak olcsóbb kategóriás autók, pl. daewoo matiz, lanos stb. szintén jó vétel lehet.
Német prémiumot messziről kerülni kell.
Amit neked kell tenned és a kérdésed második felére szeretnék válaszolni: képezned kell magad, hogy valamennyire érts az autókhoz. Nézned kell youtube videókat, hogy nagyjából hogyan működik az autó, hogyan kell vásárolni, hogy ne verjenek át, tele van az internet hasznos dolgokkal. Ha már valamennyire képben vagy, ki kell nézni néhány szóbajöhető típust, és érdeklődni kell ismerősöknél, facebookon az autó típus csoportjában, olvasgatni stb.
Majd kipróbálni néhányat a használtautó piacon, hogy megismerd jobban a típust, és átnézni alaposan.
Ha ezt nem teszed meg, biztosan sok pénzedbe fog kerülni, mivel a nagyobb haszon reményében biztosan át fognak verni. Lehet dönteni, hogy rászánod az időt a keresére, tanulásra, vagy inkább keményen perkálsz, mint tanulódíj.
Más módot nem tudok, ha valaki igen, az szóljon
Általános kérdésedre hasonlóan tudok válaszolni.
Első autót szakember szintű autószerelővel, és karosszérialakatossal vegyél.
Most még nem hiszed el, de majd visszatérünk rá egy bő fél év múlva, mikor a hibák előjönnek.
Egy-egy bontott elem olcsóbb általában, mint új elemet venni, utólagos fényezéssel (pl: első sárvédők).
Hengerenként egy sűrítési végnyomást célszerű mérni minimum.
Az első autómat 20ezer forintért vettem, majd felújítottam. Ezt követte a másik, az egy diesel golf 3-as volt, azt is 20 ezerért vettem, majd felújítottam.
Direkt kerestem kifogásolható autókat. Miért?
- Mert tudtam, hogy így is, úgy is lutri amit veszek :)
Attól függ mire kell. Ha városon belül lerohad, hát istenem, valahogy még megoldja az ember. De ha vasárnap este otthontól 200km-re áll le a az autópálya leállósávjában, az már kellemetlenebb történet.
Én rendszeres hosszútávú autópályás ingázásokra vettem az első autómat 2011-ben 1,4M-ért. Ennél olcsóbb/régebbi/többet futott/foglalkozós-szerelgetős autóval nem akartam kockáztatni. (Egyébként én közel nem kerestem akkor nettó 300-at, még bruttóban sem.)
1.Mennyi pénzt szánsz rá?Ezen múlik, semmi máson.
2. Soha ne egyedül menj autót venni. Vigyél magaddal valakit aki konyít picit az autókhoz. Vagy legalább van autója, én apámat vittem magammal első autómat megvenni.
300-500
500ban jó volna ha minden benne lenne
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!