Nagyon megéri egy 15 éves autó, amiben 38000 km van.
SZinte hihetetlen hogy tudtak ennyire vigyázni rá.
Én biztos nem adnék érte ennyi pénzt. 2005 - ös és még eredeti gumik vannak rajta. 15 éves gumik.... gondos tulajra vall.
Pont most olvastam, hogy a németeknél 7 év után javasolják a gumi cserét.
A 224 le. sem annyira sok már, hogy majd 4 misit érjen az autó. Akkor inkább vennék egy corsa d, nürburgring editiont, kB. ugyan ennyi lóerő és 7 évvel fiatalabb.
Nem. max. 3 M-ért lenne reális.
Ráadásul azt írja, hogy az eredeti (15 éves) gumi van rajta, tehát kapásból vehetsz rá egy garnitúra gumit.
Dehogyis, meg ne edd már ezt. :D
Ezt egy magyar vette csak német rendszámmal használta, aztán vissza lett rendszámozva magyarra, miután kipofozták.
Órát megtekerték, kasztnit kipofozták, új fényezést is kapott.
Aztán megírták hozzá a mesét, te meg megeszed ahogy látom...
VIZSGÁLAT SORÁN TETT FELJEGYZÉSEK
Záradékok
190 Vámtarifaszám: 8703
048 Egyéb záradék: 225/40 R18 méretű gumikkal és hozzátartozó felnikkel is szerelhető.
Alvizsgák eredményei
Hivatalos feljegyzések
VTSZ: 8703; Másodlagos jármű jelleg: (00, 00, 00: -;-;-) Külföldi járműokmány száma: CZ582760 A honosítási eljárás eredményesen megtörtént a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 4./C §-a alapján; A vizsgálat időpontjában a Km számláló állása: 27159 (2016.12.02. 12:25).
VIZSGÁLAT SORÁN TETT FELJEGYZÉSEK
Záradékok
048 Egyéb záradék: 225/40 R18 méretű gumikkal és hozzátartozó felnikkel is szerelhető.
Alvizsgák eredményei
Hivatalos feljegyzések
VTSZ: 8703; Másodlagos jármű jelleg: (00, 00, 00: -;-;-) A vizsgálat időpontjában a Km számláló állása: 32389 (2018.10.02. 12:09).
A járműhöz nem tartoznak származásellenőrzési és eredetiségvizsgálati adatok.
A külföldi járműokmány száma alapján nyomozhatod ki a német rendszerben az autó valódi előéletét 2016 előttről.. Szerintem látsz majd csodákat...
Én nem venném meg ennyiért (3,8 Mill).
Másfél, két millát megér max...
Már ott is kamu, hogy azt írja 2016 ban vásárolta ott ahol él (de közben magyarra honosította) ha ott él, minek honosítani?
Azt írja télen nem használja sosem, közben meg van rajta érvényes KGFB most is, és a műszaki vizsgák 10, hó és 12. hónapban voltak...
Ha nincs használva akkor ideiglenesen kivonatva, nem kell rá biztosítás sem és műszaki vizsga sem.
Szóval full kamu, de amúgy ügyes próbálkozás...
Németben nyilván nem tudná eladni német rendszámmal, mert ott kiderülne az igazság :D
Ezért kellett visszapapírozni magyarra, meg újrafényezni is.
Nem minden arany ami csillog...
Persze ettől még lehet hinni a csodákban!
Egyébként azt külön megnézném HOGYAN MENT ÁT A MŰSZAKIVIZGYÁN A 15 ÉVES GUMIKKAL!
Vagy ennyire sokba került a fényezés,
hogy új gumira már nem tellett 15 évig?
A gumival átmegy, nincs olyan hogy időben meglenne határozva.
De a többi az mind kamu.
Ezt az autót akkor se venném meg, ha még pénzt is adnának mellé: a km ha valós, akkor is gáz: 2500 km/év az kb úgy jön össze, hogy beindítják az autót, elmennek vele két sarokra dolgozni, és este vissza. Ha nem igaz a km, akkor meg ki tudja, mennyiről tekerték vissza?!
Ha sokat állt, azért ennyi a km, az se jó, mert állásban tönkremegy egy csomó alkatrész.
Az meg, hogy gyári gumi van még rajta, egy vicc. Az ilyenek szokták elfelejteni évenként lecserélni az olajat is ("úgyis keveset megyek vele"), ami szintén motorgyilkos.
Én elengedném ezt a kocsit, nem éri meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!