2003-mas Honda accord 2.4 i vtec esetén milyen tipikus hibákra lehet számítani?
A fent leírt autó beszerzését fontolgatom, 290 ezer km van az autóban.
Ilyen futásteljesítmény után van valami jelentősebb költség, ami jelentkezni szokott? (Pl vezérlés, katalizátor, stb.)
Vagy ha megkapja a szokásos fogyó alkatrészeket (olaj, szűrők, fékek, stb), akkor hű társam lesz még vagy 50-100 ezer km-en?
Tudom, hogy ez előélettől is függ, ezért tételezzük fel, hogy az rendben volt.
Saját tapasztalat (2004-es évjárat, sedan, automata váltóval), hogy ilyen futásteljesítménynél már minden lehetséges hibára lehet számítani.
4 éve van a tulajdonomban egy ilyen "autó", és nem vagyok jó véleménnyel róla.
Kérdés, hogy mi számít neked jelentősebb költségnek?
Kis ízelítő:
Lámpamosó motor 50K / oldal
Katalizátor 300K
Szervocső 100K
Kerékcsapágyak 8-10K / db
Lambda szonda 40-50K / db
Generátor 60K
Első féktárcsa 40K
Hátsó féktárcsa 30K
Jelenleg ott tartok, hogy havonta 200 ezerbe kerül az autó szervizelése. Ha ennyit hajlandó vagy áldozni egy 17 éves autóra, és az sem gond, hogy havonta - 2 havonta a szervizben pihen, akkor megéri megvenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!