Szerintetek mi a különbség?
Sziasztok. Az autom komplett nagy fel újitás alatt áll. És szeretnék igazándiból minnél olcsobban kijönni a dologból,de alkatrész minőségéből sem nagyon szeretnék engedni.
Az lenne a kérdés hogy szerintetek mi a különbség a Bárdi autó vagy unix és például mondjuk a Kovács Autó alkatrészek között?
Fel merült bennem ez a kérdés,mert nem kis pénzt forditanék rá az automra,és a Kovács Autón,kb fele annyiba kerülnek csak az alkatrészek mint a Bárdin,vagy az Unixban.
Kovács autó alkatrészei szerintetek kevésbé lehet megbizhatobb?
Mert ahogy elnézem a szerelök is mindig, a Bárdiból, vagy az unixból szerzik az alkatrészt,miközben van ahol máshol olcsobb ugyan az.
Ugyan az... csak a bárdi meg az unix "híres"... ennyi.
Én évek óta a kovácsautótól rendelek, semmi gond nincs velük.
Nem a legolcsóbbat de nem is a legdrágábbat veszem, valahol az arany középutat keresem.
Az ázsiai dolgokat próbálom kerülni, inkább legyen európai utángyártott.
Igaz én magamnak szerelem be a cuccokat.
Köszönöm a válaszod. Első sorban kettös tömegű lendkerék és komplett kuplung szettről lenne szó, aztán utánna jöhet a többi.
Példaként ez a bárdin 330-350 körüli összeg együtt,miközben a Kovács Autón 170-180 ból meg van az alkatrész,és azért 150 ezres különbség,már nem olyan kevés pénz.
Az említett cégek szolgáltatók, az áraik összehasonlításánál azonos termékeket (gyártó, típus) hasonlítottál össze?
Az autószerelők egyébként nem azért rendelnek az Unixtól, Bárditól, mert azok olcsók...
Egyrészt kapnak azért kedvezményt is tehát olcsóbban jutnak hozzá az alkatrészhez, mint te, de a lényeg a futárszolgálatuk, ha megrendelnek egy alkatrészt, az néhány órán belül ott is van, még az is lehet, hogy egy előre nem tervezett alkatrész cserénél sincs időveszteség, szétszerelés után szólnak, hogy kell egy alkatrész, mire szükség lesz rá az össze szereléskor, már ott van.
Ez neked nyilván nem ér meg többlet kiadást, egy szervizben számíthat ez is.
Akkora árkülönbségnél azért már az is felmerül, hogy az olcsó alkatrész csak egy utángyártott darab, kétes minőséggel, a másik meg eredeti.
Persze az sem törvényszerű, hogy az utángyártott rossz... csak ahhoz plusz tudás kell, hogy meg tudd mondani, milyen a minősége, egy kettős tömegű lendkerék meg pont nem az a darab, amivel érdemes kísérletezni.
Megtalálhatóak ugyanazok az alkatrészek is magy árkülönbséggel.
A Kovács autónál megrendeled és néhány nap múlva megkapod. A Bárdi/Unix párosnál ez néhány óra. Szerelők/cégek nagy kedvezményt kapnak a rendszeres rendelés miatt (akár 50%), az árkülönbség így már kicsi/nincs.
A kovács autónál ha rendelsz, a dobozra ráragasztják a címedet és a futár aprópénzért elviszi az alkatrészt néhány nap alatt. Nincs üzlet, nincs rengeteg eladó, nincs logisztikai ktg.
A bárdi/unix rengeteg kirendeltséget üzemeltet rengeteg eladóval. Ha kell az alkatrész aznap kiviszik a nagy raktárból, rengeteg sofőrt kell alkalmazni rengeteg autóval. Ez mind költség amit a vásárlók fizetnek meg. A szerelők nem várhatnak napokat az alkatrészre, ezért kell őket használják.
Bárdi, Unix, Láng drága helyek. Teljesen ugyanaz az alkatrész Bárdinál 18eFt, máshonnan 8eFt. Ugyanaz a gyártmány, típus, kivitel. Én nem vásárolnék ezektől.
A szerelőknek tényleg megéri, mert házhoz viszik a cuccokat, de az alkatrész árát úgyis elkéri a szerelő a kuncsafttól. Így tehát a szerelőt egyáltalán nem érdekli, hogy egy alkatrész 10, vagy 25 ezer forintba kerül. Ja, de: minnél drágább, annál több marad neki, ha leszámítja a saját kedvezményét. Ennyi.
Igen, azt valahol sejtettem hogy a szerelő kedvezményel vásárolja meg az alkatrészt,nekem meg teljes áron adja el,és pluszba akkor még felszámolja a munka díjt is.
Gondolom nem is igazán díjazzák azt,ha én beszerzem az alkatrészt olcsobban és akkor már az alkatrésszel együtt megyek hozzá,hogy ezt épitsd be az automba,mivel ugye bár,akkor bukik jó pár ezret/ százezret,mert csak maga a munka díjat kérheti el.
Egyébként Bárdin megnéztem példaként csak a kettös tömegüt, gyártó egyezik, az a LUK, meg a cikkszámnál is egyezik a szám sorozat,nem tudom mást kell e meg nézni,de egy laikusként ezeket össze hasonlitva szerintem egy forma.
A szerelők nagy része nem dolgozik hozott alkatrészből. Sokan a saját kedvezményükből átengednek a vevőnek is. Azt meg tudomásul kell venned, hogy az említett nagy, országos cégek nem a kisker vásárlókra vannak kitalálva. Az a Homasita.
Ha pedig rossz alkatrészt rendelsz, akkor mi lesz? Mert nehogy azt hidd, hogy olyan egyértelmű..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!