Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy közúti gyári autónál...

Egy közúti gyári autónál mikor lehet azt mondani, hogy a határain vezetik, illetve utcai körülmények között, képes elpuhulni a fék a hőhatás miatt?

Figyelt kérdés
2020. febr. 2. 21:09
 1/2 anonim ***** válasza:

"közúti gyári autónál"


"határain vezetik"


"képes elpuhulni a fék a hőhatás miatt?"


Én passzolok...

2020. febr. 2. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Igen lehet... amikor Manyika néni a Marutival a körforgalomban keresztbe fordul akkor ő a kocsi hátárán túl terhelte a autót.

Pont ezért vannak a "közúti gyári" úgy tervezve (alulkormánzottság, stb.) hogy ha a balfék sofőr túltolja akkor ne törje össze magát nagyon.

Az uccai kocsiknál a "határ" elég "széles" sokféle módon jelzi az autó, hogy nem kéne tovább erőltetni, mert baj lesz (itt nem az elektronikára gondolok, hanem fizikai megnyilvánulásokra - nyikkan a gumi pl).

És ott van még erre a sok automata rendszer amivel mégjobban kiszélesítik azt a tartomány amiben még gond nélkül lehet autózni.


Egy versenygépnél a határt elérve hirtelen történik meg a baj. Ott nagyon keskeny a határ "sáv".


extrém lejtőn folyamatos fékezésnél (nagyon hosszú Alpok hágóúton lefelé) lehet hogy el tud melegedni a fék.

2020. febr. 3. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!