Egy közúti gyári autónál mikor lehet azt mondani, hogy a határain vezetik, illetve utcai körülmények között, képes elpuhulni a fék a hőhatás miatt?
"közúti gyári autónál"
"határain vezetik"
"képes elpuhulni a fék a hőhatás miatt?"
Én passzolok...
Igen lehet... amikor Manyika néni a Marutival a körforgalomban keresztbe fordul akkor ő a kocsi hátárán túl terhelte a autót.
Pont ezért vannak a "közúti gyári" úgy tervezve (alulkormánzottság, stb.) hogy ha a balfék sofőr túltolja akkor ne törje össze magát nagyon.
Az uccai kocsiknál a "határ" elég "széles" sokféle módon jelzi az autó, hogy nem kéne tovább erőltetni, mert baj lesz (itt nem az elektronikára gondolok, hanem fizikai megnyilvánulásokra - nyikkan a gumi pl).
És ott van még erre a sok automata rendszer amivel mégjobban kiszélesítik azt a tartomány amiben még gond nélkül lehet autózni.
Egy versenygépnél a határt elérve hirtelen történik meg a baj. Ott nagyon keskeny a határ "sáv".
extrém lejtőn folyamatos fékezésnél (nagyon hosszú Alpok hágóúton lefelé) lehet hogy el tud melegedni a fék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!