Mit tud a secondary air system egy robogóban?
Ugyan azt csinálja, mint egy rendes autón. Csökkenti a káros anyag kibocsájtást. Egy parányi katalizátor van beépítve a kipufogódobba, és annak a hatékonyságát növeli azzal, hogy tiszta levegőt ad a forró kipufogógázhoz.
Ez a megoldás olyan értelemben jobb, hogy a katalizátor nem "el nem égetett" oxigénnel üzemel, tehát több benzint kaphat a motor, amitől erősebb lesz, mint egy szintén katalizátoros, de a secondary air system technológiát nélkülöző motor.
Felhasználóként ha tönkre menne, nem vennél észre különbséget.
#Vortrex
A Pigi 2t kipufogókban nincs katalizátor.
Köszönöm a válaszokat! Nem gondoltam volna, hogy fel lenne szerelve bármilyen kipufogógáz utánkezelő rendszerrel.
Egyébként 4t-ről van szó, ez így hanyadik euro kategóriát teljesíti?
#2 Mint ahogy SAS sem :D
Rá kell keresni a pontos évszámra és típusra. Régiek az Euro 3-at a nem túl régiek (~2014-töl) az Euro 4-et tudják. Lassan kötelező lesz az Euro 5 is, vannak már olyan Piaggio-k, amik teljesítik.
#4
Hiába gúnyolódsz, attól még nem lesz benne. 125 4t-től fölfelé van katalizátor. Az 50esekben nincs. A gyári fojtás miatt nincs rá szükség. Pont van itt a satupadon egy 2016os Runner kipufogó. Ha érdekel mi van benne szétvágom neked.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!