BMW motorok közül melyikek a legmegbizhatóbba?
Amelyiket nem indítod be.
Az bírni fogja sokáig.
Egyik ismerősöm céges autói BMW-k.
Nyilván újonnan veszik és pár év után beszámítják és hozzák az újat.
Azt mondta, hogy semmi gond nincs velük, pedig sok típus van neki.
Szóval újat vegyél és azt fogod kapni, amire számítasz!
Az első kettőnek látszik sose volt BMW-je.
Alapvetően bár a BMW tényleg nem a megbízhatóságról híres, nem a motorral van probléma. Legalábbis ami a benzinest illeti. Azokat nyúzhatod, nem fognak meghalni.
Benzines legyen és láncos. Lehetőleg Vanos-t kerüld, ha megbízhatóság a szempont. De nem a motorral szokott baj lenni. Hanem kb minden mással. Radiátor elszarja majd magát párszor. Légtömegmérő, vízpumpa, szenzorok, termosztát. Műanyagok, ablakemelő stb. Extrák nem fognak néha menni. Régi és újabb autóknál is.
Megfordult egy-két BMW a kezem alatt. Persze lehet azokra is hengerfejet varázsolni. De a motor jól össze van téve. Ha láncosat választasz akkor az egyik legmegbízhatóbb lesz ami a motort illeti. Minden más... hááát... arra nem mondanám.
Első autó és 3 millió.
Kerülném a bmwt.
Nem a márka ellen szólok de valószínűleg nincsen akkora tapasztalatod hogy kitudd szűrni az átveréseket.
Oké vihetsz rokont-havert szerelőt...de így is hamar megfertőz az impulzus vásárlás.
Ha véletlen mellé fogsz akkor ne bukj akkorát inkább válasz egy olcsóbb egyszerűbb autót elsőre.
BMW rajongó vagyok de elöttem szólónak igaza van. Én le nem beszélnélek a BMW-ről, mert mindenbe bele lehet nyúlni. De nagyon át kell nézni. Úgy eszedbe ne jusson megvenni hogy nem viszed el átnézetni profikhoz. Szívtam már be én is. Én speciel BMW-vel. De haver Mitsubishivel durvábban. Úgy hogy bár egyikünk se előző nap kezdte, átnéztük, de fiatalok voltunk, sértette volna az egónkat szerelőhöz vinni. Hisz autót szerelve nőttünk fel. Ezt csináltuk rég. Aha... jött a pofon. Mondjuk az egónak jobban fájt mint a pénztárcának. De az a biztos ha műhelyben megemelik. Műszerrel megnézik. Ha kell többen. Ha kell akkor 10-20 ezerért. Mi spórolni akartunk. Meg kellett az autó. Hát nehogy már gyalog járjon az ember... És ráfizetős is lett a vége. Nekem annyira nem, de haver simán az autó felét rádobta csak alkatrészben. Nekem "csak" 200 ezer ment a 1700000-as autóra.
Mondjuk nem bántam meg hogy megvettem. De ha észreveszem amit nem sikerült biztos nem hoztam volna el annyiért. Ha engedett volna a tulaj egy százast minimum akkor igen. De amennyiért megvettem nem.
Le leszek pontozva, de egy autóm volt amit szinte csak hajtani kellett, az meg egy renault. De mondjuk azt fiatalon vettem, vigyázva volt rá és sose nyomtam ki a lelkét. Kijelzőt kellett benne cserélni, 30 ezer forint munkadíj nélkül. Meg abban az égőt is szpó volt cserélni mert nem lehetett hozzáférni semmihez bontás nélkül. De amúgy jó volt. Az volt a hétköznapi chilles autó, az nem volt abuzálva, míg a BMW-t nyúztam mint állat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!